dinsdag 1 juli 2014

Hello Amsterdam


En hallo Amsterdam...
we hebben een aantal, tja wat voor 'n woord moet je 
daar nu voor gebruiken..krankzinnige? dagen achter de rug.
Zaterdag stonden wij heel vroeg op
ruimden kamer voor kamer leeg, die ik daarna schoonmaakte..
Pas om 4 uur kwam Daan met de gehuurde bus
(er was per ongeluk een dubbel boeking)
en uiteindelijk ondanks het feit dat we driekwart
van onze spullen weg deden, paste het toch niet.
P huurde nog een boedelbak voor de fietsen enzo
(ik wilde echt niet meer op zondag nog een keer rijden)
Om 9 uur 's avonds waren we in de hoofdstad, 
waarna we alles nog moesten uitladen..
Er staat hier nog een hele inboedel tot volgende week
en die van ons moest er nog bij, het was nogal een puzzel..
Dus nu heb ik een pad naar mijn computer,
(ik lift mee op de wifi van de buren:)
naar het bed en de keuken..
Dit is zo ongeveer de enige foto die ik kon maken
als je geen stapels dozen wil zien..:)

Maar we zijn er, van de week kampeer ik hier
een beetje, kan ik eindelijk nog wat aan mijn boek doen
en kijk ik uit naar het inrichten van het huisje
(dat vooral, ik heb echt behoefte aan orde, zo ondertussen:)

Ik wens je een fijne dag
-X-

18 opmerkingen:

  1. Je bent er dat is het belangrijkste. De rest komt wel. Misschien kun je vandaag wel op het bankje zitten......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin is het halve werk! Kampeer ze :-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat goed een groot stuk achter te rug! Ga zo door, groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in Amsterdam! (I Amsterdam, tenslotte ;-) Nu zie ik je waarschijnlijk vaker (bij ons) in de kringloop in Broek in Waterland. Miriam van:
    www.roomservice13.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De grootste verhuisstress heb je gehad, nu komt de opbouwfase. Nog even de laatste loodjes aan je boek en dan is dat project ook (bijna) afgerond. En dan begint het grote Genieten! Dus, HUP, nog even volhouden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles is er en dat is het belangrijkste, en als alles zo dadelijk op zijn plek staat kun je lekker gaan genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat een gedoe! Ik zou ook zeggen HUP, nog even doorbijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ingrid
    Ten eerste fijn om wat van je te horen. Ja nu is het noch wat hectisch maar je bent er in ieder geval
    Een beetje kamperen heeft ook zijn charmes toch.
    Heel veel succes met alles. Nog even en je kunt alles gezellig gaan maken. Ook weer leuk om te doen.
    Lieve groetjes
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel lekker dat al je spullen er zijn ... en dat uitpakken doe je gewoon in gedeeltes ... succes ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn voor jullie dat het tot hiertoe gelukt is, de rest komt ook wel goed! Veel woonplezier in het leuke huisje! En werkze aan het boek, ik ben al zoooo benieuwd ;)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat knap dat je dan toch nog een blogje plaatst! Sterkte met deze rommelige periode!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pfffff, het ergste is geweest. Nu vooruitkijken. Heerlijk.
    Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig, nu kan het inrichten bijna beginnen! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes nog met de laatste loodjes!

    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoop dat het allemaal gaat lukken,en dat er dan
    eindelijk wat rust komt lijkt me zeer wenselijk
    misschien is dit meer jullie plek,succes

    mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel geluk en plezier in je nieuwe huis

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)