maandag 5 maart 2012

Unintented collections or ohoh-Monday-Give-Away

omdat Kringlopen een soort schatzoeken is,
en je eigenlijk nooit weet
Wat je zoekt tot je het vind,
kom je ook wel eens dingetjes tegen,
die je nooit had kunnen bedenken,
maar toch heel erg leuk zijn,
zo vond ik dit schaaltje van metaal,
met een zeepaardje er op

een tijdje later,
nog zo een met een vogel,
en misschien wel weer een jaar later,
degene met het hertje..
je doet er verder niks mee Natuurlijk,
maar leuk zijn ze wel..

en omdat het weer Maandagochtend is,
en je weet Hoe ik dat vind,
kreeg ik vorige week wel een hele leuke
omdenk-suggestie,
ik ga gewoon elke maandagochtend,
iets Gezelligs doen op mijn blog,
de-ohoh-het-is-weer-maandagochtend-
laten-we-iets-leuks-doen-give-away
dus deze week geef ik het schaaltje
met het zeepaardje weg,
heb je ook niet zo'n zin in de maandag
en kan je wel een klein (zet m op) kadootje gebruiken
om je er door heen te helpen,
laat dan even een reactie achter,
geef ik het woensdag weg!


ik heb vandaag niet zo veel tijd
om stil te staan bij mijn maandag-weerstand,
straks ga ik naar Utrecht
naar de Voorjaarsbeurs (Trademart)
in Utrecht waar ik heb afgesproken met Sabien
en waar ik Jurianne zal ontmoeten, eindelijk,
en wie weet wie nog meer,
dus ik schiet een Vrolijk jurkje aan
en ik ga op pad!

fijne maandag
-X-

19 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid, heel veel plezier vandaag: in ieder geval een goed begin van de week. Ik kan inderdaad een maandagoppepper gebruiken dus ik doe heel graag mee met jouw give-away.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Have fun!! Mocht je nog leuke adresjes willen in Utrecht... just let me know (De Arm op de gracht is perfect om te Kringlopen btw)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid, ik doe heel graag mee omdat ik een kleine verzameling heb van zeepaardjes (boekje, beschilderde steen, doosje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super idee!!!!...erg leuk! en een fijne dag! geniet ze!
    Kus Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier hier in Utrecht!
    Ik kan wel een oppepper gebruiken. Mijn allereerste vak op de maandagochtend is oersaai, en duurt 3 uur. Jawel, 3 uur achter elkaar naar een droog verhaal luisteren. *gaapt*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voorjaarsbeurs? Dat ken ik helemaal niet, krijg het gevoel iets te missen... Veel plezier vandaag! Prachtige schaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve schaaltjes. Als je het bedoelt als zet-'m -op kadootje doe ik heel graag mee. Ik kan een positief duwtje heel goed gebruiken!!
    Heb een fijne maandag vandaag,veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neeee....ik heb die reiger maar dan in de kleuren van het hertje! Apart, maar ook erg mooi (ben er helaas wel op gaan staan, pas, maar hij leeft nog ;-)) Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige schaaltjes, ik heb geen oppepper nodig maar ik doe wel mee!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk schaaltje. Ik doe graag mee met de give away. Heb een spannende week voor de boeg en zo iets leuks lijkt me een fijne afleiding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Volg al een poosje je blog,maar heb nog niet zo vaak een berichtje achter gelaten....maar dat ga ik nu toch maar eens doen,want het is toch wel een erg leuk schaaltje....

    Groetjes,Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeepaardjes zijn mijn lievelingsdieren, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dat is leuk! Ik omdenk ook. Of is het: ik denk ook om. Nou ja, wat maakt het uit. Je schaaltje is enig en ik doe graag mee met de verloting. Fijne dag vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geinige schaaltjes! Helaas heb ik geen schaaltjes meer nodig, dus ik doe niet mee aan de Give Away. Wel een leuk idee trouwens dat maakt de maandagochtend iets om naar uit te kijken!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I would like to be in the give away please! I like seahorses, and my Monday was not so great, so this would cheer me up. Thank you! Polly x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love it! wat een leuk schaaltje!!
    Ik doe alvast mee en zet een linkje naar jou pagina op mijn blog!
    ps: ik maakte me ook volger ;)

    Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach wat ben je toch een lief mens.
    Soms kan je je zo onbestemd voelen, dat je het gewoon even helemaal niet meer weet.
    Vandaag was het wel zo'n dag.
    Ga nu maar proberen wat te slapen.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)