zaterdag 31 december 2011

Goodbey (2011) Hello (2012)


om het einde van het jaar te vieren
want ik persoonlijk vind het wel een feestje waard:
het dag zeggen van Dit jaar
maakte ik wat slingers
eerst een makkelijke variant:




als je dan lekker op gang bent
kan je deze nog proberen,
het eindresultaat ziet er Mooi uit (vind ik)
maar het is wel Knipwerk-voor Geduldigen..
(er zijn er bij mij nogal wat gesneuveld,
voordat Eindelijk een goede had..)










uiteindelijk krijg je dan dit,
je kan natuurlijk elk papier gebruiken wat je wil,
maar het gaat het best
(proefondervindelijk)
met niet al te dik papier, tweezijdig bedrukt,
ik gebruikte wat papier uit een oude Flow
en wat ik zoal nog had liggen.

 rest mij jullie een hele fijne dagen avond te wensen
(wees alsjeblieft voorzichtig
met al die rondvliegende rotjes enzo)

 Goodbey 2011 
&
Hello 2012

24 opmerkingen:

  1. wat een mooie post en toffe slingers, die ga ik zeker onthouden om ook eens te maken.
    Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous!! Thank you so much.
    Wishing you all the BEST for 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker geknutseld!!!

    FIjne jaarwisseling!

    pas op met vuurwerk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor alle leuke posts en knutsels. Ik heb er dit jaar bijna elke dag mijn dag mee gestart. Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne jaarwisseling! Dat 2012 een geweldig jaar voor je mag worden. Leuke slinger! Dat ideetje sla ik op in mijn achterhoofd... Bedankt voor je Logjes afgelopen jaar. Ik heb met je mee geleefd en erg van de mooie momenten genoten. You brightend up my day :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor de leuke slingertip, ik krijg het niet over mijn hart om de flow te verknippen dus ga ik op zoek naar tweezijdig gekleurd papier

    Sluit het jaar mooi af en morgen is er een nieuwe start...met veel mooie momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. a good start into the new year! and warm greetings from Paris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat het maar een rustig jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sending you wishes for happiness in the new year.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geniet ervan en voor jouw een onvergetelijk GOED 2012 gewenst!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een liefdevol NieuwJaar gewenst Ingrid !
    Bedankt voor al je mooie berichtjes, recht uit jouw hart.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,

    Een heel goed 2012 wens ik je toe, samen met allen die je lief zijn, ik heb van al je blogjes zeer genoten, ik word er altijd blij van.

    groeten uit het Zeeuwse,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne jaarwisseling en een heel goed, gelukkig, gezond, creatief 2012!

    De slingers ga ik pinnen: zó leuk!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige idee!!!Een hele gezellige jaarwisseling!Ik wens jouw ook een super gelukkig, gezond, vrolijk en mooi jaar vol inspiratie en creatieve uitspattingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig nieuwjaar.
    Moge dit jaar je veel vreugde brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel fijne jaarwisseling, en bedankt voor al jou geweldige blogjes van 2011! Tot 2012!
    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele goede nieuwe start in 2012!!
    You got mail from me!!

    Liefs uit Ovezande
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling, nogmaals hoop ik voor je dat het een goed jaar wordt. Ik geniet altijd errug van je post en daarom hoop ik dat we dit komende jaar ook weer een hoop van je gaan zien, zo gezellig en insprirerend.

    Groetjes, Jolanda

    P.s. Wens Fam. Little ook een goed nieuw jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een onwijs goed 2012 gewenst Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke slinger! Die ga ik zeker een keer maken. Is wel wat voor mijn zoon van 9, die is gek op dat soort geknutsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 2012 wordt een feestje, je hebt de slingers al opgehangen!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi blog! Mijn moeder knipte ook zelf slingers, wij kinderen mochten helpen plakken. Goodbye!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)