zondag 27 maart 2011

Summer-time and golden days

-papieren vogeltjes van het Grote Avontuur-

alle klokken in huis staan op een andere tijd
mijn horloge heb ik al verzet
zo ook de klok in de woonkamer
die kocht ik ooit met het verhaal erbij
dat het de oude klok uit het station van Goes was
probleem is dat je de hele klok
uit elkaar moet schroeven om de tijd te verzetten
daar word ik altijd heel humeurig van..
(meneer de Boer vreest om die reden
de winter- en zomertijd wisselingen..)

-het is niet deze maar de klok uit dit bericht
de zeefdruk ruilde ik ooit met Mus-

als je de tijd dan hebt verzet
blijft het tandwieltje stilstaan
dat moet je dan een duwtje geven
ik heb al een paar keer gehad dat ik de klok
eindelijk weer in elkaar had
en dat hij Achteruit liep....
maar gisteren ging het goed
toen meneer de Boer de kamer in kwam zei ik
Kijk!
Oh Dat heb je al gedaan, bedankt..
(mogelijke-klok-crisis-afgewend)

ik wil even iedereen bedanken
(daarna hou ik er weer even mee op
met dank je zeggen)
voor alle fantastische reacties gisteren
op mijn iets te late blog-viering
al die aardige woorden
(en zelfs het Arme Schaap
lijkt onderdak te gaan vinden..)
en zoals misschien wel duidelijk is geworden
uit mijn feest-bericht
ik doe ook maar wat
(maar ik weet niet helemaal zeker of ik daar
nog mee aan kan komen
nu ik duidelijk zoveel enthousiaste lezers heb)

toch is het Hoe ik het ervaar
ik heb nooit geen enkele intentie gehad met ingthings
geen doel (behalve schrijven voor de kinderen)
geen Plan noch een Lijn
om de vraag van Julie
hoe doe je dat toch al die mensen
naar je toe trekken?
is het enige antwoord;
Niets
want je hebt er namelijk Geen Enkele Invloed op
lezers komen en gaan
volgers melden zich aan, en weer af
je kan het alleen maar nemen zoals het komt..

dus ik ga gewoon verder
zolang als ik het leuk vind
want bloggen begint natuurlijk met je Eigen Plezier erin
want ondanks alle reacties
is het een soort van Eenzame bezigheid
(wel in positieve zin)
je doet het namelijk altijd alleen
en je deelt iets met Virtuele (voor mij ) mensen..
mocht ik ooit in een blog-paniek-aanval schieten
en daar niet meer uitkomen
of het gevoel hebben dat werkelijk Alles gezegd is
dan stop ik ermee
maar dat is niet Nu...
(ik ben zelfs heel erg Kalm op het moment ; )

alle dingetjes van de foto's
van dit wederom - zomaar van alles Wat- bericht
kocht ik gisteren op de rommelmarkt
Gisteren was een van die perfect leuke
dagen, die je zo wel eens hebt
een jarige blog
rommelmarkt, daarna lekker 'knutselen'  in mijn kantoor
en gisteravond zijn we met Judith en Ivo (haar vriend)
in Breda, heel gezellig uit eten geweest
kortom 1 van die dagen met een gouden randje
die soms zeldzaam lijken
maar er dan Ineens zijn..

een Gouden Dag gewenst, allen..
-x-

nb.oh ja, ik wil graag ruilen met:
Ann, Helmi, Tichose, Fenny en charmend life
mail even je adres , stuur ik het op

11 opmerkingen:

  1. je maakt het mooi en houdt het simpel en dat is wat mensen aantrekt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet zo van de 'eenvoud' en weet tegelijkertijd dat er in die foto's zoveel tijd kruipt.

    Een fijne zondag (ookal is ie een uurtje korter)
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer leuke kleurige dingen op de kop getikt! Jij ook een gouden dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eenvoud en de mooie foto's (waar ik jaloers op kan worden, de foto's van mij mislukken meestal) dat trekt mij heel erg in jou blog, ik lees het echt dagelijks.

    Jippie je wilt ruilen, nu maar verzinnen wat jou ga sturen, of heb je nog een wens?
    ik zal mijn adres wel via de mail sturen!
    groetjes Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi Hoi,
    Dankjewel Ingrid, mijn adres heb je volgens mij nog? fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie je wil met mij ruilen ! Ik voel mij net de winnaar van een wedstrijd :) En ik win anders nooit, dus dit betekent héél véél. Ik stuur mijn adres via de mail, maar ik woon wel in België, is dat Ok ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wilde je nog even heel erg bedanken voor het prachtige pakketje dat ik gewonnen heb, wat een feest om zo'n gezellig kadootje in de post te vinden!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)