dinsdag 6 december 2016

Knutselen


Nu de sint dan weer vertrokken is, lijkt het startsein
gegeven voor de kerst, hoewel ik al overal op de 
social media en in winkels kerstdingen zag..
Zelf ben ik er niet met de kerst dus alle versieringen,
kerstbomen en wat er zoal meer is laat ik aan mij
voorbijgaan, sinds de kinderen de deur uit zijn, ben ik 
toch al wat dolende aangaande de feestdagen..
Er is geen nieuwe traditie ontstaan en de kerstdagen
worden een beetje hapsnap ingevuld, of soms zelfs 
helemaal niet, dan komen en gaan ze weer..
Daarnaast wil ik absoluut voorkomen dat er 
een situatie ontstaan waarbij al in september
wordt gedacht wat doe we met moeder met de kerst,
oh haha, nee dat alsjeblieft niet :-)
Niet dat ik het geen fijne periode vind, dat wel,
vooral om gezellig rondom de keukentafel
(als ik die zou hebben) te knutselen
(aah, zo'n gezellig tuttig woord)


Dus ik heb een aantal kerstdingetjes gemaakt,
voor de komende blogberichten,
waar je mee aan de slag komt, niets ingewikkelds
ofzo, gewoon voor de gezelligheid.
Vandaag wat voorbeelden hoe je kerstbomen
en wat simpele versieringen kunt tekenen.
Gewoon proberen, maakt niets uit als het niet lukt,
voor mij gaat het gewoon om het bezig zijn,
kopje warme chocomelk erbij (zonder klontjes ;-)
kaarsje aan en knutselspullen op tafel..

Ik wens je een warme dag
-X-

5 opmerkingen:

  1. Gezellige blog vandaag, om alvast in de stemming te komen, en dat is gelukt ik heb nu zin om ook te gaan tekenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Ben niet goed in tekenen maar met wat voorbeelden lukt t best.Dank.groet Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What fun doodling...I used to doodle, maybe I should do more.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat een prachtig verhaaltje. Daar hou ik van en wat heerlijk zo'n hapsnap-kerst. Dat wil ik eigenlijk ook wel. Als ik tussen de baantjes door even thuis ben ga ik ook 'knutselen'. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)