woensdag 15 juni 2016

On my way..


Vandaag zal ik mijn koffer inpakken en als ik 
goede zin heb misschien zelfs mijn kleren strijken.
Ik zal via internet inchecken, hoewel ik de dame
in haar mooie pakje en sjaaltje om zal missen..
Ik zal wat geruststellende woorden tegen mijzelf
spreken over de veiligheid van vliegtuigen
en misschien zelfs over het algemeen, dat is 
tegenwoordig nodig als je ziet wat er gebeurt in de wereld.
Ik zal vannavond niet in slaap kunnen komen
dat heb ik altijd als ik zo vroeg op moet..
Ondertussen klinkt dit liedje in mijn hoofd;
On my way, want dat ben ik, een klein weekje
lang samen met mijn dochter, heel bijzonder.
Ik zal mij weer melden als ik terug ben,
je kan meekijken op Instagram waar ik 
zo af en toe wat foto's zal posten, als alles
wel gaat met de Wifi en al :-)

Ik wens je een hele mooie week
Dagdag!

19 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie gewenst! En alles komt goed:) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ingrid
    Fijne vakantie. Ga er lekker van genieten samen met je dochter.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super trip gewenst! Veel plezier! O wat zal het een saaie week worden zonder je blog :(
    Maar ik verheug me al op je nieuwe reisverhalen die je achteraf waarschijnlijk zal posten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne vakantie samen!! Enjoy!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een behouden heen- en terugreis en daar tussenin heel mooie dagen met je dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier en een goede reis gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne week gewenst!
    Geniet!
    Enne........géén zorgen voor de dag van morgen.....je hebt maar kracht voor 1 dag tegelijk ☺.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van jullie weekje uit! Tot 'dan' weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie gewenst en vooral een goede reis heen én terug!
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik verheug me vast op mooie Lissabon foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)