dinsdag 10 november 2015

Paper bags


Om zomaar met de deur in huis te vallen: 
dit zijn de zakjes/tasjes die ik (voor) vouwde 
tijdens de papier-workshop-dag.
Ik deed ook nog zwanen, maar die staan al in 
Vive la vie en envelopjes maar die staan
al hier op mijn blog..
Ik ga er maar verder geen tekst tussen zetten,
dit lijkt mij informatie genoeg voor een dinsdag.
Wel wil ik iedereen nog even bedanken voor de 
meer dan aardige bemoedigende woorden, 
bij het bericht van gisteren, heel lief!
En we vouwen verder:










Veel plezier ermee,
Toedeloe (ik vind het een dag om toedeloe
te zeggen, dat heb ik soms gewoon ;-)
-X-

10 opmerkingen:

  1. Ik zeg ook maar toedeloe, vandaag wordt het voor mij een dag met een gaatje......... Wat is toedeloe een heerlijk ouderwets woord. Ik ga de zwaan opzoeken want die heb ik nog nooit gevouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die zakjes zijn leuk! Ik maak ze graag van zomaar een mooie pagina uit een tijdschrift.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superfijne uitleg om zelf leuke zakjes te kunnen maken. Met december in aantacht altijd handig. Dank je en

    Toedeloe, Margaret :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat een leuk idee om met overgebleven behangpapier te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor het mooie vouwpatroontje, en de mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n leuke en handige papierhandleiding!
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee. Heb nog een hoop scrappapier liggen, dus moet wel lukken denk ik om er een paar te maken. Leuk met de komende feestdagen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist dat ik het hier op je blog had gezien. Ik zocht nog een verpakking voor mijn tuttebellen! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)