maandag 23 november 2015

From under my blanket..


Nu zou ik natuurlijk eigenlijk dit weekend een 
workshop vogels en sterren vouwen geven, maar,
ik vind dat ik mijzelf nu wel onfortuinlijk mag noemen,
de getrokken kies zorgde voor zoveel problemen,
dat ik mij afgelopen zaterdag bij de tandarts moest vervoegen.
De hele boel ontstoken en met een antibiotica kuur,
werd ik naar huis gestuurd, of beter gezegd 
naar de bank weer ik het hele weekend onder
een dekentje lag..overbodig misschien te zeggen
dat de workshop niet doorging, we kijken even
voor een nieuwe datum.


Vooralsnog heeft het niet erg geholpen, maar 
ik zal toch onder het dekentje vandaan moeten komen
want donderdag ga ik naar Wenen, dat is
althans het plan, en ik moet toch wat voorbereidingen treffen.
Zoals hagelslag en zaanse mayonaise kopen,
voor Daan, daar in de vreemde ;-)


Daarnaast zal ik een stapel warme truien 
moeten wassen, ik heb het altijd koud, om in 
mijn koffer te doen maar misschien kan ik wel gewoon
mijn dekentje omhouden als ik in het vliegtuig stap..
Alhoewel er dan misschien wordt omgeroepen dat 
er een zwerfster op het punt staat te boarden en of 
er even gekeken kan worden of ze wel een kaartje heeft..

Enfin, het goede nieuws is, dat er al weer 
hyacinten zijn, mooi fris groen, als een
soort teken, een lichtpuntje zoals je wilt, 
dat er altijd weer mooie nieuwe dingen zullen groeien..

Ik wens je een fijne maandag
-X-

16 opmerkingen:

  1. Ach lieve Ingrid wat ben je zielig!!!!! Kruip maar weer gauw onder je dekentje en probeer te slapen. Vroeger zeiden ze altijd dat slaap geneest......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ingrid
    Het zit je ook niet mee. Vreselijk zo.n ontsteking. Hoop dat je op knapt en donderdag wel naar Daan kunt.
    Heel veel beterschap en sterkte
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid,
    Ik was vorig weekend in Amsterdam en ik heb je laatste boek gevonden bij Dille en Kamille en ben REUZE blij. Verzorg je goed. En ja véél slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap! Inderdaad veel rust nemen...heel veel liefs,
    Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap! Dat je maar fit naar Wenen mag gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je snel opknapt. Hier op de vensterbank ook z'n dappere hyacint <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte!
    Toch blij, met jouw lichtpuntjes ☺.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap hoor! Ben je blij dat de kies eruit is, heb je toch nog problemen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, arme Ingrid... Beterschap gewenst! Ik hoop toch wel dat je fris en fruitig naar je zoon kan afreizen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap en alvast veel plezier in Wenen! Zo'n mooie stad en waarschijnlijk al helemaal versiert met lampjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Ingrid
    Hoop zo dat je een beetje opgeknapt bent vandaag en dat de antibiotica kuur aanslaat. Als je nu maar goed kon slapen dat scheelt ook veel. Sterkte meisje.
    Liefs
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach, arme jij. Soms zit het tegen, soms zit het mee. En jij hebt even heel veel pech.

    Sterkte en vooral snel beterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoping you will soon feel well again.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap toegewenst! Enne "houd moed!"
    Gegroet! Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Auw! Dat is niet prettig. Snel herstel zodat je donderdag weer fris en fruitig op reis kan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)