dinsdag 20 januari 2015

Little origami enveloppes #diy


Oh haha, nu ik vanochtend mijn foto bestand opende
om de foto's te zoeken van de envelopjes post,
zag ik dat het weer met een mandje was..
Ik word voorspelbaar, wel, omdat het nu veel te 
donker is om een andere te maken, gebruik ik hem toch maar..
Het is lang geleden dat ik vouw-dingetje er op zette 
dus ik hoop dat je er zin in hebt.
Het envelopje is heel makkelijk te maken,
je kan er natuurlijk ook een kant en klaar briefje vouwen
en mocht je het op de post willen doen, zou ik het 
wel dichtplakken, ik weet niet of het dicht blijft zitten..
Zo doe je het:





Wil ik jullie nog even bedanken voor alle lieve 
reacties op de souvenirtjes uit Marrakech.
Ik wil graag een kadootje opsturen naar:
Jans, Susan, Ageeth Mooy en Circusbeer.
Als jullie je adres willen mailen, stuur ik het op.

Omdat ik Ineens allerlei foutmeldingen krijg
(daar word ik altijd wat nerveus van ;)
ga ik snel op publiceren klikken..

Maar niet nadat ik je de gedacht meegeef dat 
het vandaag (en op alle andere dagen) 
goed genoeg is als je gewoon je best doet,
perfect zijn is Zo ouderwets :)
Maar misschien heb ik het nu wel voornamelijk 
tegen mezelf...hoe dan ook:
Fijne dag
-X-

14 opmerkingen:

  1. Lieve Ingrid
    Wat een leuk idee weer. Ga het zeker proberen. Ben niet zo handig met vouwen. Ga mijn best doen op alle vlakken.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eindelijk het geduld opgebracht om te gaan vouwen en heb de kraanvogel in mijn vingers. De envelop is leuk!
    Wat geweldig dat ik een vakantiesouvenir krijg!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke envelopjes! Gefeliciteerd voor de gelukkigen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Dank je wel voor het delen!
    Fijne dag!
    Groetjes Cindy
    woon-geluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is heel leuk.! Die ga ik opslaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk vouwwerkje weer. En ik heb van die leuke Flowpapiertjes.... Maar eerst vandaag achter de naaimachine....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your envelopes are really nice. Recently I´ve started a bit Origami and really have a hard time finding nice paper. I´ve the flow paper lovers book, but would love to purchase some nice sheets of paper like the ones you used for your envelopes. Could you tell where you get your nice folding paper? greetings, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke enveloppen. Ga het uitproberen. Iedereen gefeliciteerd .
    Groetjes Saskia (omavanmyrthe op IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blogpost, deze staat bij mij ook bij de concepten,..(nog maar even wachten dan ;))! Fijne dag vandaag,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk! Daar gebruik ik zeker ook mijn Flow Book eens voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey, als je je best hebt gedaan, kan je gerust stellen: 'Het is wat het is'.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat is ook alweer zo'n leuk mandje. Dadelijk steek je ons nog allemaal aan met een mandjes verslaving ;). Oh ik dacht al heb ik gewonnen? Maar heb toch maar voor de zekerheid even gecheckt of er nog een andere Susan meedeed en yess... Maar eigenlijk had ik dat wel kunnen weten want ik heb al eens die leuke vintage naaldensetje gewonnen en toen noemde je mijn volledige naam ;) whahaha. Gefeliciteerd voor alle winnaressen en dit is weer een leuke diy! Warme groetjes van de andere Susan :p

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)