dinsdag 26 november 2013

Just talking about crochet and nothing..



nu had ik natuurlijk zelf
de maandag als ruildag bedacht,
maar het is nu al dinsdag, en niks te ruilen,
ik heb gewoon geen tijd gehad om het voor te bereiden,
of beter gezegd ik nam de tijd niet..
het was heerlijk even helemaal off line te zijn..


meestal neem ik mijn camera en mijn laptop
altijd mee, deze keer niet
en eigenlijk is dat heel verfrissend,
die informatie-loze dagen...
ik zal van de week zien of ik er aan toe kom
om een nieuw ruilbericht te maken
en anders word het volgende week maandag
(was er niet iets met het breken
met je eigen regels..)


ik ben volledig afgedwaald,
de foto's kloppen helemaal niet meer met de tekst,
ik wilde eigenlijk iets gaan zeggen
over haken voor de televisie
(zie de tweede foto)
de kerst, die al zo snel lijkt te komen
(en waar ik op de één of andere manier
nog helemaal niet aan toe ben)
en ik wilde voldoen aan wat verzoeken
die ik kreeg op Instagram om een patroontje
te maken van gehaakte hartjes
en de kleine rondjes met ster
(die je eventueel als kerst versiering 
zou kunnen maken)
wel, bij deze dan:


beide patronen zij echt heel makkelijk,
(waarschijnlijk ken je ze allang)
als ik niet zo snel een idee heb
om te maken, haak ik altijd hartjes
zodat ik altijd een voorraadje heb
om er een klein kadootje van te maken..


de gehaakte slingertjes 
van vorige week wil ik graag ruilen met:
Baukje, Anja en Corine
als jullie je adres willen mailen..

ik wens je een fijne dag
(ik ga even proberen mijn focus terug te vinden,
want als de dag net zo gaat verlopen
als het maken van dit bericht...ohoh..;)

-X-

12 opmerkingen:

  1. i love all your coloured crochet hooks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is het even nodig om niks te 'moeten'....
    Heerlijk toch?
    En bedankt weer voor je leuke patroontjes, ik hou er van.
    Altijd zo lekker duidelijk uitgelegd en snel klaar.
    Laatst wat van je sterretjes gemaakt voor mijn gehaakte kerstboompjes.

    Fijne dag!
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van de hartjes ga ik een linkje plaatsen, heel erg leuk.
    nu een heel andere vraag, de fles waar de haakpennen in zitten, waar koop je zoiets, ... ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om even niks te moeten!
    En al die haappennen in kleurtjes!
    Wat leuk!
    En al die gekleurde rondjes aan een mooi tapje geweldig leuk!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor die patroontjes. Altijd handig zo'n kleine haakprojectjes. :)
    Ook die vele haaknaalden zo samen zien er mooi uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komt goed! Heerlijk even geen WWW. Dat doe ik regelmatig en bevalt prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooohhh - dat rubberen schaapje/poedeltje/whatever op wieltjes....waar heb je die in vredesnaam gevonden...? Mijn hele kindertijd komt weer naar boven...zucht...wat kan een mens blij worden van een rubber diertje:)

    Hartelijke groet,
    lurker Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat ben ik blij met dat patroontje van dat rondje…ben benieuwd of het mij gaat lukken. Ben ook helemaal verliefd op het blauwe poedeltje op wieltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I wanted to make something for weeks now...got the wool..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HayHay!
    Super leuke haaksels!
    Sinds een paar weken ben ik aan het oefenen om te leren haken. In het begin vond ik het best moeilijk. Al die steken zorgde voor veel chaos in mijn hoofd... Maar ik heb al een paar kleine projectjes gemaakt. Ook uit jouw boek: het hartje en het appeltje! Zo leuk!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)