woensdag 20 november 2013

Free your mind #3


fijne dag
(en glimlach)
-X-

15 opmerkingen:

  1. Mooi gezegd. En dat mutsje is echt geweldig grappig :D Hoe is het met de kachel en de mist?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn, heb ik even hard nodig vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo is het maar net! Geniet van je dag.
    groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit komt net op het juiste moment op mijn weg!! ik ga nu stoppen met te proberen iedereen te pleasen en mezelf in honderd stukken te delen. : smile at them and move along!!! dank je wel voor de prachtige quote vandaag en ik duim ook dat je verwarming weer werkt, het wordt toch maar goed koud, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ja, kwam op het goede moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gesproken weer. Ik moet daar maar naar luisteren.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quote, maar o zo moeilijk in de praktijk te brengen, vind ik... Maar waarheid als een koe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor je cadeautje!
    Wat een mooie tekst en zo waar. Soms is deze gedachte zo ver weg gestopt in je hoofd en het is fijn als iemand, jij nu, hem weer opdiept en afstoft. Dank je. Ingrid J.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)