vrijdag 12 juli 2013

Looking forward..



ik moet zeggen dat ik ondertussen
reikhalzend uitkijk naar het einde
van deze verhuizing..
(ik voel me zo ongeveer gesloopt en we gaan pas
over een week..dus ik moet nog even doorzetten..
ik klaag niet hoor, ik doe het mezelf allemaal aan..)
en ik zie uit naar de periode Erna..
zoals het geplande
we-gaan-op-Franse-brocante-jacht-reisje
  met Jane en Jolanda
(bij wie we in Frankrijk zullen logeren)
gisteren spraken we af om even wat plannen te maken..


toen ik mijn treinkaartje wilde betalen met mijn pinpas
was ik die Ineens kwijt..
het is uiteindelijk goed gekomen maar ohoh
dat was geen goed moment voor mijn toch 
al strak gespannen zenuwen..
(ik heb sterk de behoefte om ergens op een schommel
aan een enorme boom zomaar wat heen en weer te wiebelen..;)
maar goed..wij hadden een bijzonder gezellige avond..
met lekkere hapjes, gezellig geklets
over van alles en nog wat..


en wij reden nog even langs mijn nieuwe huisje
(vlakbij Jane, erg leuk)
en spraken af over 2 weken naar Frankrijk te gaan,
nu eerst nog even die verhuizing erdoorheen rammen
(vergeef mij dat woord maar zo voelt het op het moment..)
 ik kan niet wachten, eigenlijk
ik wou dat ik Zomaar de komende 2 weken
over kon slaan..

ik wens je een fijne dag
-X-

16 opmerkingen:

  1. Echt de allermooiste verhuiskaart die ik ooit zag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat n leukerd! Ben zelf in Jan verhuisd, blij dat dat achter de rug is ;) succes met opruimen inpakken weggooien schoonmaken enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heidi uit Deventer12 juli 2013 om 10:21

    Ohwwww.....wat kan ik me dat gevoel nog ontzettend goed herinneren van vorig jaar....! Misschien ook omdat ik door de fibromyalgie bijna niets zelf kon, alleen zelf spullen in een doos doen, het tillen van de lichtste dingen ging al niet. Ik wens je nog minstens twee weken heel erg veel doorzettingsvermogen! Het gaat vast helemaal goed komen en je zult volop genieten van je nieuwe plekje, net zoals iedereen hier van je verhalen blijft doen. En ja, geweldige verhuiskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke verhuiskaart !!! Veel succes met het inpakken en verhuizen, groeten Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes ermee! En als het achter de rug is, lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even volhouden.... Wat is de kaart leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel sterkte met verhuizen en daarna lekker genieten van brocante en antiek in frankrijk
    veel plezier en en hopenlijk komen jullie met veel mooie schaten en leuks terug groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay!
    Wat een super leuke verhuiskaart heb je gemaakt!
    Good luck en een fijne dag.
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We fijn dat je zo iets leuks in het vooruitzicht hebt staan! Dan kan je op zoek naar allemaal leuke spulletjes voor in jullie nieuwe huis.
    De verhuiskaart is trouwens echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelf zit ik in dezelfde toestand als jij, gewoon maar proberen te overleven en hopen dat daarna weer alles tot rust komt. Leef met je mee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap wat je bedoelt ... onze zoon is nu verhuist maar we moeten zijn oude huisje nog kuisen ... ik heb er zo geen zin meer in ...

    Succes met alles ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog even doorzetten. Je zal wel opgelucht zijn als het allemaal achter de rug is. Veel plezier in Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met de laatste loodjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe kaart en meid wat kan je toch mooie verhaaltjes tekenen. Je tovert gelijk weer een vette glimlach op mijn gezicht. Super!
    Maar nu nog even het laatste lood... maar daarna kom je vast tot rust in Frankrijk en je nieuwe idyllische stek Ingen.
    Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oohh,wat is je kaart weer leuk ,net als je tekening van gister ..ik hoop dat je nog veel meer kaarten tzt gaat verkopen...!!
    succes met deze laatste weken!
    lieve groet,sija

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh jeetje, dan hadden we een soortgelijke ervaring. Ik kwam er eergisteravond achter dat ik m'n iPhone niet kon vinden. Lichtelijke paniek. Dankzij de Find my iPhone app (nee ik heb geen aandelen) kon ik zien dat ik hem op m'n werk had laten liggen, ik was helemaal duf toen ik naar huis ging en heb hem in een kast gelegd samen met het werk (achter slot en grendel gelukkig). Eind goed al goed (zullen we maar zeggen).
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)