dinsdag 16 juli 2013

Little summer DIY #2


eigenlijk eet ik bijna nooit ijsjes..
het is dat P er zo van houdt
en af en toe gaan we er ééntje eten bij de Italiaan,
maar zelf denk ik nooit aan ijsjes..


dat is natuurlijk niet helemaal waar..
want ik maakte deze kleine ijsjes-slinger,
maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen
dat ik een patroontje aan het verzinnen was
voor een vliegertje..dat lukte steeds niet
dus toen werd het een ijsje..


nu ik het patroontje zie wat ik gemaakt heb,
zie ik dat het er allemaal nogal rommelig op staat
maar als je zou zien in welke chaos  ik hier
nog wat blogberichten in elkaar aan het zetten ben..
dan vergeef je me dat vast wel..



bij de bovenste foto
moet je dus bij nummer 1 beginnen
en dan gewoon omhoog naar nummer 5..
het is echt niet moeilijk
gewoon even proberen en als het niet lukt
nog een keer...of je gaat gewoon wat anders doen..;)


het konijntje is een mini lampje
wat ik kocht bij Tiger..
als je het aanzet veranderd het steeds van kleur..
ziet er een beetje raar uit..zonder licht
is t'ie eigenlijk leuker (maar dat terzijde)


gisteravond kregen we de sleutel van het nieuwe huis..
dus nu gaan we proberen zo snel mogelijk
over te gaan..
ik begreep dat het misschien een probleempje word
met het op tijd aansluiten van internet
(het is toch niet zo dat een mannetje dat te voet
moet komen brengen, en zelf de kabel moet
komen graven?)
dus ik blog nog door tot vrijdag en daarna
moet ik maar even zien!
(ik voel een kleine crisis aankomen...oh oh ;))

fijne dag
-X-

21 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren de wasknijperzak uit je boek gemaakt. Keitof geworden. Ook al heb ik het klaargespeeld om de verkeerde kanten aan elkaar te stikken....
    Ik bewonder ook jouw manier van "foto s" bewerken. Is dat een speciaal programma ?
    Groetjes uit den belgique
    Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks geen crisis, het gaat helemaal goedkomen. Laat het gewoon gebeuren, dat internet is dus nu even niet belangrijk toch!
    Je ijsjes vind ik allerschattigst en weet je waar ik al helemaal blij van word... dat ik vanaf donderdag - als ik jarig ben - me eindelijk mag begraven in je boek... yeah !
    Fijne dag... en ik weet wat ik straks ga haken :-) x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie op Instagram hele mooie foto's van jullie nieuwe tuin langskomen! Heel veel succes met verhuizen! Het gaat vast lukken, af een toe een ijsje in de pauze voor P om uit te rusten en voor jou een kopje koffie :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. really cute! and easy to do.
    I linked to your tutorial on my blog - thanks for sharing!

    ♥, doro von Hand zu Hand


    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk het wel, dat er een mannetje te voet moet komen :-). die drinkt dan eerst nog eens uren koffie, die jij hem aanbiedt en dan gaat ie eens op zijn gemakje aan de slag. zo zal het gaan.

    ondertussen kan jij mooi alles op de plek zetten, zonder je druk te maken over internet. HEERLIJK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke diy, dank!! Veel succes met alle chaos en verhuizen en vooral straks: lekker genieten in je nieuwe huis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HEEL VEEL STERKTE en alles komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie toch heerlijk veel groen om het huis zag ik op IG!! Daar ga je zeker heel erg van genieten!! Succes met alles! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tutorials verzin je elke keer weer. Ik word altijd helemaal vrolijk van je blog en je mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke DIY! Ik ga zo meteen nog even de huisvrouw uithangen en dan vind ik dat ik een ijsje verdiend heb..... Katoen en haaknaald liggen al klaar!
    Succes en sterkte met verhuizen naar die prachtige plek aan de Rijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus ik zit volgende week op de camping in Noorwegen ijsjes te haken!

    Succes met de verhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeg maar tegen de internet ventjes dat wij niet zonder u kunnen, nog geen dag! Nem!
    Vanavond haak ik ijs ;)
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer gezellig uit! Succes met aankomende verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Of ik geen leuk idee had voor versieringen van het feestje van mijn neefje (aankomend weekend)? Nou ik weet wat me te doen staat. Ik haak de hele week ijsjes ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hou juist heel veel van ijsjes! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke ijsjes! Heb het konijnelampje ook en idd het is mooier zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute ice creams! :) And I just love your photos! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)