maandag 1 juli 2013

Hello Monday


kijk, het zat zo..
na het Rotterdam gedoe besloot ik 
helemaal niet meer te zoeken naar een ander huis..
al die onrust..
totdat Fem mij belde...ze had wel getwijfeld
om het te zeggen...maar er stond toch ergens
aan een rivier een leuk huisje te huur.. ohoh..
ik was meteen om bij het zien van de foto's
en ik belde...wel..er hadden Zoveel mensen gebeld
dat het eigenlijk niet meer de moeite was 
om te reageren


maar ik wilde het ineens persé..
dus ik stuurde toch een mailtje 
met de gedachte, niet geprobeerd etc..
en we werden gebeld of we even wilde komen kijken
(ik wil graag geloven naar aanleiding van mijn leuke mail ;)
dus wij reden naar de Betuwe
(en daarna nog een keer om sfeer te proeven)
en we mochten het huren als we wilden..


du wij wikten en wij wogen
benoemden voor- en nadelen
sliepen er nog eens een nachtje over
filosofeerden waar je nu wel of niet gelukkig van word
(ik begrijp heel goed dat dat niet in een huis zit)
en uiteindelijk besloten we het te doen
gewoon omdat we er zin in hebben
en wij tekenden het huurcontract..


dus nu zijn de eerste dozen verschenen
ik moet zeggen dat ik wel een beetje opzie
tegen de chaos die dit met zich meebrengt
maar het komt wel goed
dat weet ik uit ervaring..
dus de komende weken ben ik druk
met regelen, inpakken, dat soort dingen
nu zal ik zeker proberen elke dag
te blijven bloggen..maar ik weet niet
of ik dat waar kan maken..
(maar ach zo met de vakantie
zijn er vast veel leukere dingen die je aandacht opeisen..;)


ik wil nog even dank je wel zeggen
voor alle reacties op de zwart wit kaartjes
(ik ben altijd weer erg blij te zien
dat jullie mijn werk zo leuk vinden..)
ik wil graag een kaartje sturen naar:
Angelique, Daniëlle, Claudia, Anne Copier,
Fanne, Ineke, Nienke en Merel
als jullie je adres willen mailen stuur ik het op
dank je


ik ga aan de slag
(nadat ik even koffie heb gedronken ;)
en misschien vind ik van de week nog wel tijd
om een patroontje te maken
van dit Dingetje wat ik aan het haken ben
tussen de bedrijven door

fijne dag
en mocht je op vakantie gaan deze week
een hele Goede vakantie!
-X-

37 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige plek, en een leuk dorpje, een deel van mijn ex-schoonfamilie woont er :-)

    Ik weet niet of ik de Merel ben die je bedoelt (er schijnen er meer te zijn ;-)) maar ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat fijn! Het lijkt me een heerlijke plek om te wonen. Doe maar lekker rustig aan en je zal zien dat na een tijdje alles op z'n plaats valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig plekje! Veel succes de komende tijd met inpakken en alles wat er nog meer bij komt kijken. Het lukt je wel. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke plek weet ik uit ervaring!! Tis dat ik verhuizen zo'n ellende vind, anders deed ik het vaker ;-) (Bij mij zit geluk trouwens wel in een huis... maar ik ben dan ook net een kat en houd van mijn vertrouwde vensterbankje om op te luieren en knipogen!)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! En veel succes met inpakken en straks de rust van de rivier....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je Fem toch niet had!!!
    Ik ben al verkocht bij foto #1 ;-) en nu heel veel succes voor jou en P. met inpakken, regelen en alles wat er nog op jullie bordjes ligt.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat woon je daar straks mooi... En de Betuwe is erg leuk om te wonen, volgens mijn vriend de Betuwnaar. ;-) Als je toch zo relatief in de buurt zit, kom je maar een keer koffie drinken of zo, toch? =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heel erg leuk uit en dan ook nog bij zo'n prachtig pontje . <ik moet dan meteen denken aan drs P van 'heen en weer, heen en weer'. dat ga je vast vaak doen al is het alleen al om dat liedje........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh oh wat een droomplek om te wonen! Sterkte met verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Het ziet er erg leuk uit op de foto, een apart plekje zo bij de rivier. Succes met inpakken enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh, dat is goed nieuws! gefeliciteerd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom in de Betuwe, geniet van de rivieren, boomgaarden en de prachtige uitzichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een nieuw huis, wat fijn! Heel veel succes met inpakken, het is veel werk, maar ook wel weer fijn om alles door je handen te laten gaan. Veel geluk in jullie nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heidi uit Deventer1 juli 2013 om 11:06

    Wat een super plekje is het toch, ik ken de streek eigenlijk helemaal niet maar kan me heel goed voorstellen dat je helemaal om was toen je het huisje zag. Ik wens je heel veel sterkte met alle rompslomp rondom de verhuizing, het is veel werk maar het is het zeker helemaal waard. Op naar het grote genieten op jullie wonderschone plekje, alvast heel veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk huisje! Past helemaal bij je volgens mij!
    Veel succes smet inpakken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk een huisje aan de rivier ... klinkt super heel veel succes met de verhuizing en alles wat daar bij komt kijken ... ik spreek uit ervaring onze zoon is bezig te verhuizen hij is alleen dus helpen wij hem ermee ...

    Groetssssssss Gerd@ ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zó leuk voor jullie!

    En nee.....wij gaan dit jaar niet met vakantie (net een verbouwing achter de rug), dus maak je mij elke dag weer blij met een nieuw verhaaltje op je blog ☺.

    Kijk alweer naar morgen uit!
    Even met een bakkie verse koffie, blog berichtjes lezen.....☺.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heel erg leuk voor jullie! Succes met inpakken en verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met jullie nieuwe stek! Volgens mij is het goed vertoeven in de Betuwe. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is vast een prachtige plek en ja: verhuizen. Ik ben er ook niet voor, maar inderdaad komt het uiteindelijk allemaal wel goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een super plek!!!!!!!!!!
    Succes met alles en geniet van het inrichten:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn toch een nieuwe woning! Echt een prachtige plek.
    Heel veel succes met verhuizen en plezier met inrichten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He?! Dat is toch de pont van Elst? Haha, dan woon je vlakbij me.. grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat klinkt romantisch: een huisje aan de rivier in de Betuwe.
    Ik ben benieuwd. Gefeliciteerd met deze stap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohh, dat ziet er zo gezellig uit :) Veel plezier in het nieuwe huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow wat spannend, een nieuwe fase, een nieuw huis. Heel veel geluk op jullie nieuwe stek!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hay!
    Alvast veel succes en veel geluk!
    En mijn dag is weer helemaal goed :-)...
    Ik vind het zo leuk dat je me kaartje gaat sturen! Bedankt :-)
    Gr. DivaDaan (Danielle)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow,wat gaaf!!gefeliciteerd met jullie nieuwe plekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het ziet er geweldig uit, vast en zeker meer dan de (inpak)moeite waard. En als het in de Betuwe is, dan is er misschien ook wel een appelboom om (al dan niet met caravannetje) onder te zitten. Heel veel geluk gewenst, en uiteraard van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Wouw, toch een huisje! Klinkt heerlijk! Heel veel succes met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie huis! Het ziet er geweldig uit!!
    En ik ben benieuwd naar het patroon van je Dingetje.. want het ziet er zo leuk uit, maar wat het is???
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd en succes met inpakken

    BeantwoordenVerwijderen
  33. toch nog een huisje! gefeliciteerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat een heerlijk huis lijkt me dat! Ik kijk al uit naar de foto's van de inrichting! :) succes met inpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja, het bericht gevonden, leuk zeg, geniet er van
    groetjes
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Is dat huisje dan dicht bij Fem? oo wat gaan wij volgende maand mooie beelden te zien krijgen. Succes met de inpak

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)