donderdag 25 juli 2013

Gone fishing for a few days.


terwijl de avondzon hier achter de horizon zakt
zit ik toch Zomaar ineens een blogbericht te typen..
omdat het hele adsl gebeuren nog wel een dag of 10
op zich laat wachten
ik denk dat ze het speciaal voor mij opnieuw moeten uitvinden..
heeft P een dongel gekocht, zo lief
(ik had er nog nooit van gehoord..)
wel..nu heb ik internet
maar vertrek ik morgen naar Frankrijk
samen met Jane, naar het huisje van Jolanda


wij gaan daar een dag of 5 vissen
naar spullen welteverstaan..
hoewel het daar nog heter is dan hier
dus de kans is groot dat ik met een boek
en een glaasje ranja, achterblijf bij een cafeetje onder een plataan..
 het was een kort weerzien
maar ik beloof je dat ik vanaf volgende week woensdag
weer ga berichten vanaf mijn terp (haha)
in de tussentijd wens ik je fijne dagen..
ik hoop dat je niet al te oververhit bent geraakt
zoals ik..ohoh.

maak er wat moois van
-X-

16 opmerkingen:

  1. Héél veel plezier gewenst.
    Wens jou,"coole", gezellige dagen toe.

    Lieve groet,

    Caroline.



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heidi uit Deventer25 juli 2013 om 22:12

    Heel veel plezier gewenst in la douce France! Rust jij maar lekker uit met je boek en een glaasje ranja. Maar jou 'kennende' struin je vast nog wel wat marktjes of kringloopwinkeltjes af....:-D! Hoe dan ook, geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, heel veel plezier in Frankrijk. Ik ben erg benieuwd wat je daar weer allemaal op gaat duikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. have fun under the......plantaan:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet, na alle hectiek. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Een fijne vakantie en succes met vissen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om even wat van je te horen én te zien!
    Geniet van je dagen en je komt zeker weten met wat moois terug.
    Het ligt daar gewoon op je te wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk lekker naar Frankrijk brocantes en niet te vergeten de Emmaus afstruinen. Veel plezier hoor, als je in de buurt bent komen jullie maar op de koffie, ikw oon 300km ten zuiden van Parijs.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel plezier in frankrijk we zien je vonsten vast wel even langskomen op je blog of niet !
    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat je het naar je zin hebt!
    Heb je blz. 11 in de 101-woonideeën Augustus al gezien?? :)
    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)