dinsdag 2 juli 2013

a little desert & some blogger problems



eigenlijk hou ik helemaal niet van toetjes
ik vind het wel een leuk woord, dat wel..
geef mij maar een espresso na het eten..
maar zo af en toe
dan maak ik er een eentje, vooral voor P
die juist weer dol is op toetjes..
zoals deze..natuurlijk zijn er nog geen verse bramen
maar het kan ook met diep-vries bramen
of ander rood fruit..


ik moet je zeggen dat zelfs ik het lekker vind..
vooral het koekje eigenlijk
oh my...ik en recepten 
(het is je nu wel duidelijk waarom ik
geen blog heb over eten..;)


oja..ik blog sinds kort ook
zo één maal per 6 weken voor de Buitenleven
wat op zich wel grappig is
omdat mijn buitenleven vooralsnog beperkt is
tot een plastic Bambi in de tuin,
1 geranium en 1 lavendelplant..
(maar daar komt binnenkort verandering in, ha)


het is een beetje merkwaardig bericht geworden,
het is geen excuus, maar Blogger werkte niet goed,
ik kreeg allerlei roze waarschuwingsbalken,
dat het bericht wat ik maakte niet bestond..
daar word ik altijd heel zenuwachtig van..
en ben volledig uit mijn verhaal geraakt...
gelukkig kon ik met de tussenkomst van de immer kalme P
(die altijd zegt, ik denk niet in problemen maar 
in oplossingen..)
er toch nog Zoiets als een blogpost op krijgen..

wel..ik wens je een fijne dag
-X-

8 opmerkingen:

  1. Dat toetje klinkt heerlijk! Ik ben er zelf ook dol op, zeker na de zwangerschap van de oudste. Sindsdien ben ik extra dol op toetjes.
    Wat leuk dat je gaat schrijven voor Buitenleven. Ik ga je zeker ook daar volgen.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook niet zo van de toetjes maar dit klinkt wel fris en koekjes lust ik ook :-)
    Ik had gisteren ook problemen met blogger, bij ieder tabblad dat ik aanklikte (ik had net een nieuwe gemaakt) kreeg ik heeeele andere berichten te zien, stress alom zeg. Maar soms lossen dingen zich vanzelf weer op, ik heb het maar even los gelaten en hopla hij doet 't weer!
    Niet zoveel buitenleven maar jij hebt dan nog een bambi in de tuin... ik heb een betonnen slak waar de parsol inmoet (vertel me waarom ik dat oerlelijke ding ooit het gekocht, die slak bedoel ik pfff) Ik zeg: fijne zonnige dag! Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha...dat zegt Arno ook altijd. Zijn advies aan de meiden: "denk niet in problemen maar in oplossingen" en "stomme dingen moet je snel doen." Ik ben ook niet van de toetjes maar deze klinkt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij ook een hele fijne zonnig dag!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow iemand die niet van toetjes houdt! :O Ik leef echt voor toetjes, liever het eten andersom zeg maar, zodat ik dat toetje in ieder geval past ;) Ook deze klinkt lekker, alleen ben ik niet zo'n fan van munt... (behalve voor tandpasta of kauwgum)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke uitspraak van P. Die ga ik opschrijven en vaak lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammie!
    Ik krijg spontaan enorme trek!
    Bedankt ;-)
    Wat leuk dat je gaat schrijven voor Buitenleven.
    Ik geniet elke dag van het buitenleven in mijn tuin: een mix van veel bloeiende planten, een vijvertje, plastic flamingo's en andere deco.
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat toetje ziet er zeker lekker uit! Misschien ga ik 'm dit weekend wel maken.
    Ik krijg bij Blogger ook wel 'ns van die balken. Soms klopt de melding en moet ik bijvoorbeeld nog een titel invoeren. Maar vaak gaat 't nergens over. Ik sla m'n post dan gewoon op voor de zekerheid en publiceer 'm. Heb voor zover ik weet geen problemen met m'n blog posts...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)