maandag 4 februari 2013

I don't feel like Monday (but Sunday was delightful)


en ja, dan is het ineens Maandagochtend,
ik moet je zeggen dat die wel even
bovenop mij valt,
als ik naar buiten kijk, van dat grauwe Miezerweer
(ik kan me geen somberder weer
voorstellen dan dat...)
gelukkig kan ik terugkijken op een feestelijk weekend,
wij gingen naar ShowUp in Amsterdam,
ik ontving een uitnodiging van Jurianne...


zij stond daar (stralend en wel) voor iedereen bootjes
(een nieuw ontwerp in prachtige kleuren)
te vouwen,
de mijne ligt nog in de auto, maar ik zal 
het van de week nog even laten zien..
wij aten taart bij Sabien van Engel,
die mij vertelde dat het door mij ontworpen slingertje,
goed was ingekocht op de beurs in Parijs..(ha)


ik ben zelf nogal weg,
van de nieuwe tassen in hun collectie,
vrolijk en handig (met rits)...
dus ik babbelde met deze en gene,
tot mijn verrassing kwam ik Kay tegen
altijd leuk om haar te zien
(ook zij had nog niet zoveel puf om op
 de Sundaymarket te gaan staan,
maar misschien kunnen we elkaar motiveren..)


 ondertussen bewonderde P het gebouw,
wat ook prachtig was
en zat geduldig te wachten,
niet in deze geweldige vogelkooi-stoel,
die was constant bezet door blije kinderen...


daarna besloten we,
Jolanda een hart onder de riem te steken
op de Sundaymarket,
we troffen haar verregend en door en door koud aan,
(en oh wat was ik blij dat ik daar niet stond)
zelfs wij waren na een minuut of 20,
zo koud dat we maar een taartje gingen eten
(oh oh, de tweede van die dag)
als je goed kijkt zie je de arm van P (ha)


kortom we hadden een Heerlijke dag
en nu is het Maandag
ik ga nog maar eens adres-berichten knippen en plakken,
mocht je nog geen antwoord hebben gehad
op je mailtje, het komt eraan..


fijne dag, allen
-X-

16 opmerkingen:

  1. Klinkt idd als een heerlijke zondag! :) Die tassen met die appeltjes en olifantjes zien er super vrolijk uit, die wil ik ook wel! Hier lijkt het wat op te klaren (zou het echt?)... Fijne maandag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een heerlijke zondag zo te zien:-) ik besteedde de zondag aan haken [heb al lang geleden iemand een gehaakte pannenlap beloofd] en aan een RR notebook. Verder geniet ik altijd van de maandag omdat het de laatste dag vrij is voordat mijn werkweek begint...

    Fijne dag met hopelijk opklaringen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat ziet die taart er lekker uit en die koffiekopjes zijn ook zo mooi. Dat moet wel een leuke dag geweest zijn. En troost je hier in Frankrijk is het ook grijs met een koude miezer....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een heerlijke zondag, ondanks het weer... Hier in het hoge noorden voor de verandring eens een blauwe lucht en af en toe een fel prikkend zonnetje, die ik al lang niet heb mogen begroeten! Dus ik ga met een plak verse cake en machiato genieten van een rustig begin van de week... En ondertussen alle leuke blogs lezen natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier is het weer nog druilerig maar het wordt langzaamaan wat lichter dus er is nog hoop! En sowieso wordt ik gewoon al blij van die mooie foto's van jou vandaag, wat een mooie dingen waren daar te zien~!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke zondag zo te lezen! Hier begint nu de zon een beetje te schijnen dus ik heb hoop op een mooie zonnige dag :) (en ik kijk lekker niet naar het weerbericht)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt inderdaad heel fijn =)
    Ik ga vanmiddag maar wolletjes kopen. Doe ik nog wat leuks op die grijze middag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er daar lekker vrolijk uit en wat een leuke dingen allemaal. Gaan je handen van jeuken! Ben heel benieuwd naar je bootje? Krijg zelf ook weer zin in vouwen! Heb veel origami gedaan en theezakjes vouwen, maar is een beetje uit geraakt! Had ik die engeltjes ook niet ergens gezien? Krijg weer zin in dingen maken! Ook lekker kleurig haken, maakt niet uit wat,
    groetjes beppie en tot morgen maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke zondag. En ach twee keer taart....wie maalt daar om. Een was vast voor vandaag :-). Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt heerlijk!! En ja, die tassen van Engel..geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, dat moet een leuke dag geweest zijn. Heb ondertussen ook je ^pakketje ontvangen De oorbellen zijn de max! Jouw vlopje is ondertussen ook onderweg...
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, ik was vandaag op ShowUp. Leuke beurs, mooie merken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh, wat een mooie arm heeft P. :~) Je laat steeds maar kleine gedeeltes van hem zien, vast en zeker om ons niet jaloers te maken.
    het ga je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan me geen betere invulling van de zondag wensen! Ziet er allemaal kleurrijk en smakelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. April sounds good to me...better start looking for market goodies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei wat een leuke dag! En inderdaad de tassen zijn super leuk! Ik wil er ook 1!! Waar kan ik ze bestellen?
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)