zaterdag 21 juli 2012

Waiting for the sun....




Mooi Weekend!

13 opmerkingen:

  1. Oh ja! hopelijk kunnen we het stof van onze zomerjurkjes blazen en kunnen we gaan genieten!

    mooi weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige illustratie van de jurken! als je ze draagt gaat de zon waarschijnlijk vanzelf schijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je voor mij die 4e van boven ook in maat 40??

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit, vooral die laatste twee zou ik graag willen hebben :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor het gele jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou die jurkjes wel in mijn kast willen zien hangen! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige illustratie - vrolijk en beetje weemoedig makend tegelijkertijd.
    En geweldige jurkjes! Zou lastig zijn als ik daar 's ochtends twijfelend voor de kledingkast uit moest kiezen... Dank voor je mooie blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt toch altijd zo'n mooie illustraties! Prachtig :)
    Héél fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o ik dacht hetzelfde wat een leuke jurkjes allemaal (die wil ik ook wel!)
    helaas het gewoon maar aantrekken van de zomerjurk heeft niet gewerkt...volgende week toch nog maar eens proberen ;-)
    god weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig getekende jurkjes

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk! Mooi jurkjes. Zou ze zo aantrekken, stuk voor stuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)