zondag 3 juni 2012

It is raining (oh dear) and I am...

20 opmerkingen:

  1. Jammer dat het regent... Maar toch een hele fijne marktdag!! Ik had graag gekomen maar dat lukt helaas niet. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier, hoop dat het dakje van je kraam een beetje ver overhangt met dit weer!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tekening! Zo mooi met die wapperende vlaggetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tekening ziet er in ieder geval al supergezellig uit! Fijne dag met mooie ontmoetingen gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In jouw kraam schijnt sowieso de zon :) Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kraam bij de fietsbrug dus! Dat moet te vinden zijn! Ik stap zo in de trein! Ik hoop dat er nog wel botenslingertjes over zijn! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes, op de "raindaymarket" Vergeet een dikke jas en de warme chocomel niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik vanmorgen opstond en naar buiten keek moest ik meteen aan je denken...hopelijk verpest de regen de dag niet!
    De tekening is echt geweldig!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je goede zaken doet ondanks de regen... Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat het regent, hier hóóst het (natuurlijk hoop ik dat het droog is daar hoor!!!).

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer of geen weer, ik kom weer even kijken! Ik word er altijd zo blij van! Thnx voor het opschrijven van je locatie :)

    Zonnige groetjes,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is hier nu droog, ik hoop bij jullie ook. Als het maar gezellig was.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig is het hier al een paar uur droog en doet inmiddels de zon zelfs haar stinkende best om door de wolken te prikken, het lukt bijna! Hopelijk is het bij jou net zo....al zal het best koud zijn. Ach, als je maar geniet toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zing follow the sun van xavier rudd of choices en je dag is toch nog goed
    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie tekening! Als je kraam maar half zo mooi is wordt het een enorm succes!!! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kei schoon! Hopelijk was de rest van de dag even schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dapper dat je de regen en kou getrotseerd hebt. En zo zie je maar weer, wat de dag nog voor leuks kan brengen. Ik doe graag mee voor jouw mooie tekening. Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk weer, je tekening!! :)
    Jammer dat het een beetje in het water is gevallen, maar ik hoop dat je plezier hebt gehad

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)