zondag 15 april 2012

Back home (can I please have some coffee?)


nadat wij gisteren Eindeloos lang
over de Autobahn reden,
(waar niet zoveel te zien is behalve bomen
ik heb niks tegen een boom op zich,
maar Zoveel..
en waar dan iets te zien Zou zijn,
geluidsschermen, wat ik wel begrijp,
vanuit de mensen die er wonen,
maar echt Boeiend is het niet
en we urenlang het spelletje:
-ik heb iemand in mijn gedachten
en jij moet raden wie het is- tot vervelens speelden
en waarbij vooral de figuren die P in zijn hoofd had,
niet te raden waren..wie heeft er nu ooit gehoord,
van mevrouw Pascale?
-uitvindsterer van computertaal, weet ik nu..ha!- )
kwamen wij midden in de nacht uitgeput aan


waardoor ik er nu ongeveer Zo bijzit,
P is natuurlijk stralend als altijd..
de koffers half uitgepakt in de kamer,
er is niet echt iets te eten in huis,
de favoriete cafetiere, die meeging naar Wenen,
is daar per ongeluk blijven staan
(ik vraag me wel eens af waar ik Zit,
met mijn hoofd..)


en nu alle Wenen-Feestelijkheden
een herinnering zijn geworden
(met als tastbaar bewijs de zakken met spulletjes
voor de markt, oa een heleboel van deze 
Gezellige houten vrouwtjes)
ga ik weer over tot de orde van de dag,
hoewel ik die orde nog wel even moet vinden...
en terwijl ik Die ga zoeken,
(en een winkel die open is)
wens ik jullie een hele zonnige zondag...

7 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben je weer heelhuids thuis... lekker rustig aan vandaag zou ik zeggen. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker uitrusten, en een kopje thee nemen misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a great posting I have read. I like your article

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo die houten dames zijn geweldig! mocht je de witte eens willen verkopen!

    hoop dat je je koffie hebt gehad:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your posts! I just found you thanks to my Mollie Makes magazine - Inspirational stuff - love all your designs and little crochet ideas (I am a novice crochet-er, but giving the flower garland a go!) Looking forward to reading more! thank you!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)