zaterdag 4 februari 2012

The family Little in the snow..


nu de sneeuw dan eindelijk 
gekomen is,
en ik gisteren wel drie keer,
een wandeling maakte door de stad,
zo mooi vond ik het,
wilde de family Little ook graag naar buiten..


dus knutselde ik een slee in elkaar,
haalde het beste paard van stal...
en vroeg ze of ze geen warme jasjes,
mutsen en wanten aanmoesten,
allemaal niet nodig, welnee joh..
(zo Eigenwijs)
ze lieten zich voorttrekken,
hadden de grootste lol van de wereld,
en wilde Absoluut niet maar naar binnen..


dus ik liet ze maar..
totdat het wel erg stil werd in de achtertuin..
ik trof ze zo ongeveer Ingesneeuwd aan,
en haalde ze naar binnen,
totaal verkleumd,
dus ik zette ze voor de kachel.
en nadat ze weer op verhaal waren gekomen
(hele stoere verhalen overigens)
vertrokken ze naar hun eigen huisje..


waar ze onder donzen dekbedden
de nacht doorbrachten
en daar zitten ze nu gezellig met zijn allen,
plannen te maken voor deze koude zaterdag,
ik bracht ze zojuist een ontbijtje..
en wat hooi voor het paard,
want straks gaan ze zeker weer een rondje doen
met de slee..
en of ik dan misschien toch wat warme jassen
voor ze kan regelen...
 natuurlijk!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke posts heb je toch altijd met de family little :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your little family snowy pics! Beautifully done

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :) eigenwijze mensen die kleintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en wat weer een leuk verhaal van De Litle's. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi, erg grappig die familie little!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, ben best een beetje jaloers op je little family:)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Family Little, niks is ze te dol! Die hoeven niet op wintersport meer dit jaar. :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha ha ,grappig. Leuke foto's, maar ik wil niet met ze ruilen zo hoor zonder jas.
    Fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo stoer die familie, zo zonder jas in de sneeuw, ja dat zijn de echte winterliefhebbers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm wat een heerlijk verhaaltje weer! De familie Little is altijd goed voor een glimlach en een vrolijk hart. Ze verdienen onderhand een eigen boek vind ik! Ik zou het direct kopen :-)
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig verhaal weer en dito foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha Ingrid, daar moest ik wel erg hard om lachen! :-)
    Ik lees al eeuwen mee en geniet iedere dag van je blog posts...
    (seattle)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)