vrijdag 14 oktober 2011

This week i saw


dat ik helemaal geen tijd had
om iets te tekenen/plakken of wat dan ook
(ik heb ook geen dag gemist -ha-
dus ik heb het erg druk)
wel
zag ik vele losse papiertjes overal
verspreid door mandjes/blikken en zo meer
die ik aan het verhuizen ben..

net als elke week geef ik mijn
deze week zag ik weg
in dit geval dus een envelop
met losse plaatjes/kaartjes
laat even een reactie achter
als je ze wil ontvangen.

de tekening van vorige week is voor 
Maartje maakt
als je even je adres wil mailen 
bedankt.

een Opgeruimd Weekend Allen

24 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtig geheel van plaatjes! Zou ze graag in mijn brievenbus vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook die plaatjes zijn weer helemaal leuk! Geniet van het mooie en vooral ook droge herfstweer deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook wel eens lekker als je het druk hebt met wat anders :D
    Dit ziet er weer prachtig uit en net zo als de rest zou ik het ook wel willen ontvangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa leuk.....ben dol op losse plaatjes! Zou ze graag willen ontvangen!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zó benieuwd hoe je huisje er nu uitziet!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi! al die prachtige plaatjes!...die boerin!...een meisje met vlechtjes!...een rookworst!...een vogel!...

    Fijn weekend hoor! enne...hoe is het met
    De Kast? x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb wel een plaatsje voor die plaatjes!! Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat jongetje met die voetbal herken ik van vroeger: was dat niet een plaatje van het Zwarte-Piet spel? Leuk was dat..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooooooooooooh der zigeunerbaron!!! wat een nostalgie! jammer dat ik een knoopjesfobie heb, anders zou ik meedoen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben wel erg benieuwd aan het worden naar je huisje, vooral naar de gele muur!
    En zo'n mooie verzameling plaatjes weet ik wel raad mee, genoeg notebook projectjes om ze in te plakken.

    Groet!
    Ohja, en een fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In het kader van Het Grote Opruimen wil je ze zeker niet ruilen? Haha.
    Ik vind ze enig, hou me aanbevolen voor jouw opruimsels...
    Groeten uit Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ten eerste; heel erg bedankt voor het onwijs leuke vaatdoekje. Post van jou is een ware traktatie!!! Zo heerlijk om te ontvangen..en ik kan er niets aan doen, maar wordt er nog hebberiger van (erg he?!)
    Dus ook graag waag ik een kansje op al dit moois.
    Ik heb iets heel leuks voor je uitgezocht om je op te sturen, maar daar zal je nog heel eventjes op moeten wachten want het komt van ver ;) Rara, wat is het!
    Heel veel succes met alle drukte. En wederom Chapeau!voor je blogfrequentie in tijden als deze :)Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet ook wel raad met zoveel leuke plaatjes, dus ik ding graag mee! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lekker voor je dat je een eigen plekje hebt gevonden. En ook nog eens in het mooie Zutphen.
    Ik hoop dat je snel een thuis gevoel krijgt. En deze soms nare maar ook bijzondere tijd weer achter je kan laten. Ik vind het dapper dat je zoveel gedeeld hebt op je blog. En ik denk dat je voor anderen (en voor mij) een positief voorbeeld bent. Ik hoop in maart 2012 mijn dozen uit te pakken. Deze heb ik dan ook bijna 2 jaar geleden ingepakt. Ik heb al wel inmiddels een thuisgevoel maar nog niet de ruimte om mijn "spullen"een plekje te geven. Volgens mij word ik net zo blij als jou met het uitpakken maar nog even een verbouwing geduld.
    Ondertussen geniet ik van de kleine en grote dagelijkse dingen.
    Graag wil ik een kansje maken op je geweldige plaatjes. Succes met alles en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie plaatjes. Ik zou wel willen weten op welk 'NIEUW' adres die liggen. Dan kan ik er nog een plaatje naar toe sturen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ingrid (Punky Wunky)14 oktober 2011 om 17:51

    IS niet erg toch geen tekening. Ik vind dit erg mooie collage. Dus je raad het al , ik doe graag mee met de verloting.
    Ik vind het ook erg bijzonder dat je nog de tijd vind om elke dag een blogje te posten!Succes met de verhuis, mooimaak van je huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn heel mooi, dus ik doe graag mee!
    Hoop dat je komende week wat rustiger zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat moet het een feest zijn om al die dozen uit te pakken & zoveel leuks tegen te komen!

    Ik hoop dat je je snel thuis gaat voelen in je nieuwe huis.
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jaaaa ik ben dol op losse papiertjes en plaatjes en doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie serie met papiertjes. Ik zou ze graag willen gebruiken voor hangers of zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog even een nagekomen gedachte: nadat ik eerst riep dat ik de plaatjes graag wil krijgen. Kijk even op vlinspiratie.blogspot.com
    Ze heeft vandaag een post van Dottie Angel met een foto van een wand vol....juist....losse plaatjes. En mooi dat dat is! Misschien heb jij nog een wandje over?
    Veel plezier met inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat 'n leuke plaatjes! leuk om mee te versieren. Als ik nog op tijd ben zou ik ook graag mijn kansje wagen. Groetjes x'

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)