zondag 2 oktober 2011

Home Sweet Home #2


19 opmerkingen:

  1. Oh, prachtig huis moet dat zijn! Verf ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer op te bouwen he?
    Veel klusplezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier en sterkte ook; Ik hou zelf helemaal niet van verven!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om van een huis je eigen woonpaleis te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk licht uit. En grappig dat je wat dingetjes hebt neergezet om te fotograferen :) Succes met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel geluk in dit heerlijke, met licht overgoten, huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er nu al fijn uit! Werk ze!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het ijsbeertje! Ik heb 'm aan m'n sleutelbos gehangen. Hij herinnert me eraan dat je veel dingen tegelijk kan zijn. Kwetsbaar zacht en krachtig stoer.
    Mooi huis Ingrid. Tenminste, zo 'voelt' het, als een lichte en blije plek. Ik hoop dat dat het voor je is, en dat het dat ook zeker zal blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor de leuke post gisteren! Hij hangt inmiddels aan de muur op mijn werkkamer, tussen alle andere mooie lieve dingen die ik van tweeps en bloggers heb gekregen.

    En je huis ziet er nu al helemaal leuk uit! Vooral de schaduw van de houten boom vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er uit alsof je echt lekker bezig bent. Veel plezier en succes met alle werkzaamheden.
    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooo lang niet bij je gelezen...en tadaaa wat geweldig je hebt een eigen Home! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)