zaterdag 10 september 2011

Time, boxes, flowers and thank you


nu ik eindelijk even 
de tijd heb 
of beter gezegd de tijd heb genomen
(ik kan geen doos meer zien)
om alle reacties op mijn berichten te lezen
wil ik jullie daar even voor bedanken
fantastisch, elke dag opnieuw..


bloemetje is voor jullie!

de 2 pakjes van de give-away zijn voor:
Suus Geniet en Lien
als jullie je adres willen mailen, bedankt

 de reacties op het Klavertje 4 boek
waren er veel,
het lijkt mij een goed idee om het zo te doen
ik stuur het boek naar Jane
(wederom als je me even wil mailen..)
maar een ieder die het boek op enig moment
zou willen lezen
kan zijn adres naar mij mailen
(het word nog druk in mijn inbox..
ik zal Zeker de tijd nemen
alles goed af te handelen)
ik doe dan een lijst bij het boekje
waar het boekje naar toe gestuurd kan worden
je kan het ook naar een ander sturen
of via je blog een oproep doen
ik zou het het liefst helemaal zelf organiseren
(controle oh oh)
maar ik laat het gaan

ik ga verder met de Dozen
ik heb er totaal geen puf voor maar:
xxxx

5 opmerkingen:

  1. Ben trots op je mama :).. Dikke knuffel Xx Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat het uitpakken en behoorlijk karwei is (lichamelijk maar ook in het hoofd.......)

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik het boekje als eerste mag lezen:-) Ik kijk er naar uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga je een mailtje sturen voor het boek!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)