maandag 12 september 2011

Thinking and biking..

-just thinking about life a little
(and reorganizing my mind)-

foto genomen door P.
gisteren op de Veluwe op weg naar
het Kröller-Müller museum,
soms moet je even
een mini-vakantie van jezelf nemen
en gewoon iets heel anders gaan doen,
  zoals
fietsen op veel te kleine fietsen
tegen de wind en de regen in
(voor het Zeeuwse gevoel)
uitkijken over de eindeloze heide vlakten
(waarbij ik meteen aan de muziek
van Ry Cooder, gecomponeerd voor
de film Paris Texas van Wim Wenders moest denken,
prachtige film, overigens)
genieten van het museum
(waar ik het werk van Charley Toorop
het meest indrukwekkend vond)

het was zo'n onverwachte dag
zo een met een gouden randje...

ik wens jullie allen
vandaag ook zo'n dag..

13 opmerkingen:

  1. hey! dank je wel!!!
    mijn dag is al lekker begonnen, hoop die van jou ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw "onverwachte dag" klinkt geweldig en wat een mooie foto's... dat er nog vele van deze fijne dagen mogen volgen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je zo'n mooie dag hebt gehad!
    prachtige foto van jou ook:)
    ( ben zelf toevallig vandaag van plan naar het strand te gaan, het is nu zeker 2 jaar geleden voor het laatst, kijk er enorm naar uit, naar de wind, de zee, het zand,naar alles)
    veel liefs, Darja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Charley Toorop, ja, machtig mooi. Die eerste foto is heel leuk!

    Nicki

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto, moet wel een leuke man zijn om deze foto te kunnen maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende foto! En je hebt een heerlijk dagje gehad zo te lezen.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks...eerst uitzieken....van mijn longontsteking en dan las ik zeker een mini vakantie in zoals jij!!!
    Goed idee!!
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid! Oh wat leuk, je bent in het 'witte fietsen park' geweest! Wat ben ik jaloers, de veluwe is zooo prachtig, heb gelijk zin om daar heen te gaan! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto zeg, die bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat je nog heel veel van die onverwachte dagen zult hebben. Dagen met een gouden randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms heb je van dat soort spontane dagen en dat zijn vaak de dagen die je het langst bij blijven. Ik hou er van!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)