dinsdag 13 september 2011

Things I found in one of my boxes #1



Maria schilderijtje
rubberen vissen etui
theedoek met landschapje
vilten vogel
papieren lantaarntje van Jurianne Matter
gele wol
roze vintage breitas
een porseleinen vogel-vaasje om op te hangen,
  wat kapot is aan de achterkant
alle kleuren plastic breinaalden
kopje met blauw-wit meisje
pluchen olifant
gehaakte slofjes
rubberen piep-poes
knopenketting die ik kreeg van Martine
 rode niet werkende telefoon
bidprentje van een rommelmarkt in Gent
kopje met rood/bruine print, zonder schoteltje
zuurstokroze plastic rozen
1 rood kinder klompje
een hanger met blauwe rozen
een klokje wat een ratelend geluid maakt
als je het in het stopcontact stopt
maar wel redelijk op tijd loopt


en oja niet te vergeten de kaart
van een struise Zeeuwse boerin
(wat ik natuurlijk nooit was..)

word vervolgd..

19 opmerkingen:

  1. Wat een schatten. Ik zie zo al dingen die ik wel zou willen hebben, gewoon voor de heb: dat vissenetuitje en die vilten vogel en die gehaakte sokjes die kaart en nog veel meer!!!!!!Veel plezier met uitpakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Zo een ontdekkingsreis door dozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie spullen verzameld. De verzameling ziet er heerlijk onsamenhangend, maar heel leuk en mooi, uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mij zo'n doos, haha. Het lijkt wel Sinterklaas! Veel plezier ermee, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig zoekplaatje! Leuk zulke 'vondsten' doen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie spulletjes, heerlijk om naar te kijken en ongetwijfeld ook heerlijk om er mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi wat leuk, zo'm vissen etui heb ik ook heel lang gehad, maar deze heb ik weg moeten gooien omdat het rubber uitdroogde. Leuk om weer eens te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zeg! Ik raak altijd wat verlamd van al dat leuks en moois. Kan niet meer nadenken over wat er nu mee te doen. Volgens mij lukt jou dat heel goed!
    Veel schat-zoek plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een heerlijke doos...daar word je toch blij van??? Leuk dat je ons laat mee schatgraven!
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om te ontdekken wat voor schatten je allemaal in huis hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, die boerin!
    En dat je dan je armen zo heerlijk op je eigen rollen en op die van de vulling van je rokken kan laten liggen.
    Er is hoop voor mijn rollen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om die doos uit te pakken zeg! Allemaal cadeautjes zo.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een boerin met echte 'jak armen' heerlijk!
    Het is toch best leuk om in de dozen met je eigen spullen zulke schatten te vinden?
    Het lijkt die gekke oude koffer van mij wel
    ;-)

    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw die breipennen, heerlijke kleurtjes!
    Leuke foto trouwens van jou op de boomstam! Ik hoop dat het uitpakken van de doos leuk was :) meer van deze dozen aub :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nice! and the little elephant is the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid! Wauw, wat een kleuren, prachtig! Vooral de breipennen vind ik gaaaf! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid, wat een prachtige inspirerende blog heb je! Ik lees al een tijdje met je mee en heb al veel ideeen opgedaan. Nu heb ik ook zelf de stap genomen voor een eigen blog, hopelijk kan ik net zo'n inspiratie voor anderen zijn als jij. En wat een geweldige vondsten heb je weer gefotografeerd, vooral de vissenetui vind ik helemaal te gek!
    groetjes Charlie

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)