woensdag 21 september 2011

The tail of Kitty & a little give-away


gisteren was ik op zoek naar wol
omdat ik een das wil breien voor P
(het leek me ineens zo Knus om op de bank te breien)
na een tijdje graven in dozen en manden
vond ik een paar blauwe bollen
die me wel gezellig leken


ook vond ik daar deze tasjes
die ik ooit als voorbeeld
van een patroontje op mijn blog zette
ik was ze echt helemaal vergeten
en hoe lang is het niet geleden
dat ik haakte...


aangezien ik er geen bestemming voor heb
en ze eigenlijk al weer terug wilde stoppen
in een doos
bedacht ik me
dat ik ze gewoon weg ging geven
bij deze dus
wil je graag een van deze tasjes hebben
laat dan even een reactie achter


ze zijn misschien geen wonder van netheid
maar wel erg feestelijk..

(de poes die Uiteindelijk Kitty heet
was niet erg te spreken over de eerste foto
ze praat echt, met korte mauwende geluiden;
'toch niet alleen mijn staart..'
vandaar nog een hele Kitty
zoals ze er vanochtend om 9 uur uitzag..)

-if you like to get one of these crochet bags
please leave a reaction
no matter where you live)

Happy Wednesday!

56 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Op de foto zien ze er wel erg netjes uit. Papier is geduldig. Ze zijn allemaal mooi maar nummer 2 is mijn favoriet. Fijne woensdag.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ingrid

    Weet je wat ik altijd zo knap vind, da jij zo veel dingetjes weg kunt geven.
    Ik probeer dat ook wel eens maar het lukt me niet, ik ben steeds bang dat ik het ga missen. En waarom? Geeeeeen idee, want hoe kun je spulletjes missen die 10 jaar na je verhuizing bij een volgende verhuizing onuitgepakt in een doos blijken te zitten. Spulletjes waarvan je het bestaan niet meer wist.
    Nou ja voor jou vast niet herkenbaar :-)
    Leuk hoor al die give aways.
    Ook voor jou een fijne woensdag gewenst!

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij mooie dingen al gemaakt. En aangezien ik beter brei dan haak, is dit voor mij een kans om toch met iets gehaakt te lopen. Nummer 2 vind ik ook heel mooi, maar nummer 5 is ook een beauty. Een fijne dag gewenst en veel plezier met het lezen van de vele reacties die je wel zult krijgen ;)
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja! graag! ik wil ook wel ruilen met de mandjes op mijn blog ;)

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Ingrid. Ik vind je tasjes zo leuk dat ik ze op "Pinterest" heb staan. Hoe leuk is dat?!? Ik zou er dus wel heel graag een van de maaktster haarzelve willen krijgen!!! Ik vind ze allemaal mooi, laat me graag verassen. Ben benieuwd of het lukt....groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh, ik doe graag mee voor om het even welke! Ze zien er zo ontzettend gezellig uit! Mijn dochter keek net al mee en werd ook helemaal enthousiast. Ik hoop dat ik er eentje win, anders moet ik zelf aan de haak, wat ik kan en ook heel gezellig vind, maar ik we zitten nu nog onder de (muur- en lak)verf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet erg netjes?! Ze zijn gewoon super! Misschien ben ik erg snel onder de indruk omdat ik wat betreft haken, breien en naaien echt twee linker handen heb maar toch. Bij deze waag ik dus een kansje! En als er dan nog gekozen mag wortden zou ik voor de lichtblauwe met groene hengsels...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, wat zijn dit allemaal mooie tasjes ! Ik doe graag mee voor mijn nichtje ... daarom misschien het rode in het midden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk zijn ze weer, ik doe mee, nummer 2 is mijn favoriet maar ze zijn allemaal erg mooi, geniet van de nazomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tasjes! Ik doe heel graag mee.. ze zijn zo kleurrijk en dat kan ik in deze sombere nazomer wel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,

    Ik hoop dat je snel ook weer gaat haken. ik zit met smacht te wachten op 1 van je geweldige patronen. Morris, 2,5 jaar, die met me meeleest vindt de groene tas he mooiste.

    Groet,
    Doret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Ingrid, zoals je weet kan ik niet haken, heb wel eens bloemen bij je besteld, dus ik doe graag mee voor de rode.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe niet mee (ik moet nu al een extra huis kopen voor al mijn tassen en tasjes...), maar wil wel even zrggen dat ik ze superleuk vind!

    lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Ingrid! Leuk voor mijn meiden! Kan ik jou ook nog ergens mee verblijden? Laat het me weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tasjes allemaal, dus als je er nog eentje overhebt, en ik je ergens anders een plezier mee kan doen, geef me maar een roepje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fantastisch wat jij zoal uit je vingers tovert. Ik doe heel graag mee voor het rode tasje (of een ander maakt niet uit)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige tasjes!! Ik wil ook heel graag mee doen voor om het even welke....ze zijn allemaal zooooo leuk!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat een leuke tasjes! ik vind nummer 5 en 3 zo ontzettend leuk. Ik ga je foto ook op Pinterest zetten, want ik geniet alleen al van de aanblik, zelfs al zou ik geen tasje winnen.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Ingrid

    Ik ben wel geinteresseerd in éen van je tasjes.Ik heb hier nog steeds een kaartje voor je liggen maar heb je adres nog steeds niet.Kan je me dat alsnog bezorgen aub ?
    Leuk als ik iets win, en anders wordt er iemand anders blij van.

    Fijne woensdag

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb al eerder post van je gehad dus eigenlijk durf ik niet mee te doen aan deze give away. Máár zoonlief valt voor het groene tasje, dus mocht er niemand anders voor de groene gaan dan willen wij deze graag (maar alleen als er niemand anders voor is hoor!)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil ook mee doen! Want wat zijn dat een ontzettend geweldig leuke tasjes zeg... Om helemaal blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. sådan en kunne jeg virkelig godt tænke mig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze tasjes waren mijn eerste kennismaking met Ingthings en sindsdien ben ik fan, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou supergraag een van je tasjes winnen, een tijdje geleden heb ik het patroontje - nog eens - bekeken maar ik snap het niet helemaal. (ik ben dan ook een totale leek in haken) en met zo'n levend voorbeeld zal het me misschien wel lukken. Dus, heel graag. groetjes, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toffe kleurtjes alweer. Ik doe graag mee voor het blauwe tasje met de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een vondst! (en wat fijn dat P. nu een gebreide sjaal vol liefde krijgt, die boft pas!)
    Ik val als een blok voor nr. 2, het paarse tasje met de 'mandala', maar het zijn eigenlijk allemaal beauties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai hai...ik doe graag mee...kan ik mijn project waar ik mee bezig ben mooi in meenemen...ze zijn allemaal mooi dus echt voorkeur heb ik niet...Fijne dag Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ohh, ik doe graag mee voor het appeltasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat lief! Die een-na-laatste (roze) voor mijn nichtje dat twee wordt binnenkort ...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Ingrid, Ze zijn om op te vreten zo lief, ik hou me graag aanbevolen. ik vind de knalblauwe met de bloemen het mooist maar de andere vind ik ook prachtig. Wat een leuke poes is Kitty! Veel succes met de sjaal.
    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou daar zeg ik geen nee tegen, wat een gezelligheid die tasjes aan de stok. Dat zou toch de leukste post sinds tijden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie tasjes en wat lief dat je ze weg gaat geven! Ja, een wollen das is een gezellig breiwerkje voor op de bank of in het herfstzonnetje!
    Ik wil graag meedoen omdat het mij zo gezellig lijkt een tas van jou in mijn klas te hebben hangen voor kleine handwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gossie wat een lieve tasjes! Ze zijn allemaal prachtig, maar het appeltasje vind ik wel het snoezigst. Voor mijn kleine appelmeisje van anderhalf...
    En die sjaal wordt vast ook prachtig! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hopelijk zijn ze nog niet verloot want ik wil heel graag een kansje wagen...voorkeur gaat uit naar de donker groene of licht blauwe of...(ja ik zie ze eigenlijk allemaal wel graag) de bruin/groen/roze met cirkel op;-)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh, wat leuk! Ze staan al heel lang op mijn veel te lange lijst van dingen die ik nog wil maken, maar er eentje winnen gaat veel sneller. ;-)
    Ik vind ze allemaal leuk, maar de donkergroene en lichtblauwe zijn toch wel mijn favoriet!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat zijn ze allemaal ontzettend leuk. Graag doe ik mee . De rode met die prachtige bloemen is mijn favoriet. Ik kan je beloven dat het een hele gezellige bestemming krijgt in de huishoek van mijn groep. En misschien neemt juf dan 's middags de tas ook even weer mee naar huis, gewoon omdat ie zo mooi is! Wat fijn trouwens dat je weer aan het handwerken slaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Vanaf het begin dat deze tasjes op je blog staan, ben ik er verliefd op! Ik doe dus graag mee met deze give-away! Vooral (van links naar rechts) nummer 4 maar ook nummer 2 vind ik prachtig! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ohhhhhh, de derde, groen met groen! ik heb nog nooit zoooooo hard gehoopt dat ik iets ging winnen! hij is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het blauwe birds tasje is zo schattig, maar het zijn allemaal schatten inclusief Kitty.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooooh wat geweldig leuk weer ;o)
    Ze zijn allemaal superrrrr, ik laat me graag verrassen mocht ik één van de gelukkigen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ze zijn allemaal leuk! Maar vind je het niet leuker om ze bijv. in het ziekenhuis af te geven. Op een afdeling waar kinderen zulke mooie tasje heel goed kunnen gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Geweldig mooie tasjes!
    Mijn dochter is dol op tasjes, dus wij doen graag mee aan de give-away!

    Groeten Evelien en Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke tassen! Ik vind vooral de derde van links, met die groene hengels en de bloemetjes op de tas, heel erg leuk. Dus ja, ik kom er graag voor in aanmerking. Wat ben je creatief!!! En handig!!! Ik ben gewoon jaloers. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Echt leuke tassen! Ik heb deze week mijn 1e granny square gemaakt, niet erg mooi geworden. Ik doe graag mee! De groene en de blauwe vind ik het mooiste. Wat lief dat je ze weg geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. In de brij van reacties schrijf ik ook maar. Ik vind je tasjes prachtig en kom graag in aanmerking voor je give-away. Durf bijna niet te hopen...
    liefs marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ben ik nog op tijd?????
    Ik vind de tasjes SUPERleuk en kan er wel een kindje blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. 'Wie geeft wat ie heeft, is het waard dat ie leeft'. als het op iemand van toepassing is, is het op jou. Ondanks al je eigen verdriet van de afgelopen tijd, weet je toch ook altijd anderen blij te maken. Super vind ik dat.
    Word helemaal vrolijk van de tasjesfoto, laat staan als er op een dag zo'n tasje in de brievenbus valt. En een beetje vrolijkheid kan ik op het moment wel gebruiken. Welk tasje mijn huis komt verblijden, dat maakt me niet uit. Ze zijn allemaal even leuk!
    Veel succes en sterkte met alles Ingrid. Ingthings brighten up my day too!
    Ceez

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een super schattige tasjes. Ik doe graag mee met je give-away, mijn 5-jarige dametje is dol op tasjes. Gister vroeg ze nog om een tasje om kastanjes mee te kunnen zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. vraagje, zijn die al weg nu??? of ben ik efkes niet meer mee????
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)