zondag 4 september 2011

Play and have a litlle fun..(give away for your child, or maybe yourself..)


nu ik overal mijn spullen
vandaan aan het halen ben
(en eigenlijk een beetje vergeten ben
wat ik heb aan rommel..)
valt het me op dat ik opmerkelijk veel
kinder-dingen heb
nu zijn mijn kinderen al een tijdje volwassen
over de tijd dat ik dat al ben
wil ik het helemaal niet hebben...


natuurlijk is het allemaal Enig
maar ik heb gewoon teveel
een nog betere vraag is
Wat Doe Je Er Allemaal Mee?
tijd om weer eens wat weg te geven
dacht ik zo..
ik maakte 2 pakketjes
met wat d-Ing-etjes erin
om te lezen, te puzzelen,
kortom om wat te spelen...


dus als je het leuk vind om zo'n pakketje
te ontvangen, ik heb er 2,
laat dan even een reactie achter
je kan een voorkeur uitspreken
maar ik weet niet precies of het zo uit komt
met de verloting
bovendien kom ik in al die dozen
vast nog wel wat tegen wat ik er bij doe
(en dus niet op de foto staat)

(if you like to join this little give-away
no matter where you live
please leave a note, thank you)


tot slot ter overweging:
"we don't stop playing because we grow old
we grow old because we stop playing"
-G. B. Shaw-

play and have a little fun !
xxx

62 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een kleurrijke en mooie pakketjes. Daar zou ik maar wat graag eentje van winnen voor mijn twee kinderen (en voor mezelf, haha, want ja, spelen is ook leuk als je net 34 bent geworden).
    Ik heb eigenlijk geen voorkeur... beide pakketjes zijn mooi! Maar goed, als ik dan toch een keuze moet maken: nummer 2. Vanwege de poesjes en vogels.

    Fijne zondag Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige pakketjes! en nee.....ik doe niet mee, ook niet voor de kleinkinderen, ik vind het zelf veeeeeel te leuk om met hen naar de kringloop te gaan:) en spelletjes? daar kun je me 's nachts voor wakker maken!
    fijne zondag inge....nice play;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, you'd better count me in. I can think of four smelly people who'd think either package is magical.

    I think one grows old when they stop playing, so we'd all better keep blogging (which is playing) until we cark it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor spelen ben je nooit te oud! Pakket 1 lijkt me super!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik wil heel graag meedoen, wat een fantastische schatten toch weer!
    Ik vind beide pakketjes prachtig, dus ik laat het helemaal aan jou over want het zou al zo tof zijn zoiets te krijgen!
    Binnenkort ga ik op mijn twee draken van neefjes passen en dan kan ik ze hier mooi mee bezig houden, maar het zou eigenlijk vooral voor mezelf zijn, gewoon om heerlijk te genieten van die mooie schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pakketjes! Ik wil graag meedoen voor pakketje 2 want dat knutselboekje zal hier zeker in de smaak vallen!
    Super dat je zulke mooie spullen weg geeft
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee, voor mijn kinderen, maar ook vooral voor mezelf. Ik vind pakketje 1 het leukst, maar met 2 zou ik ook superblij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Ik doe ook graag mee, ik heb geen voorkeur. Mijn zoontje zal ze allebei geweldig vinden!!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ik doe graag mee, heb twee dametjes die graag lezen en spelen en bij mama's stofjes kijken dus beide pakketjes zullen ze erg leuk vinden. We hebben dus geen voorkeur....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a generous and gorgeous give away! I would love both (is that greedy?!) so you can decide. I remember the goose game from my childhood as my mother is originally from Den Haag. A very inspiring blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. als ik iets mag krijgen wil jij als je blieft kiezen voor mij.
    ik vind beide pakketjes zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke pakketjes. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee :-) en heb geen voorkeur. Hier in huis twee dametjes die er vast raad mee weten (en anders weet ik dat wel :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige dingen. Ik doe heel graag mee.
    Een hele kleine voorkeur voor nr 2. Het boekje over vogels is erg mooi.
    Hopelijk komen er nog wel kleinkinderen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een lieve spulletjes allemaal. En ze komen van een lieve dame. Iedere keer geniet ik weer van je posts. Je kan op zo een mooie, simpele manier me laten meevoelen met je berichten. Je foto's geven de dag net wat meer kleur.
    Met een kleine spruit van tien maanden en een tweede op komst, doe ik graag mee met je give-away. Want fijn spelen, doen we allemaal graag hier in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe ouder ik wordt, hoe meer ik het waardeer om te spelen. Vooral met mijn drie kinderen. Dus ik doe graag mee, het eerste pakketje met de klok ziet er erg leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk dat jij zoveel weggeeft. Ik doe heel graag mee voor het pakketje met het "vogels" boekje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dag ik wil best graag mee doen aan de give-away, maar bewaar je het niet liever voor eventuele kleinkindjes???

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Onwijs leuk! Ik zou hier de kleine man met elk pakketje blij maken! Lief dat je weer aan je trouwe lezers denkt... Mijn oma zei altijd: "delen maakt rijk"! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk alweer! Ik doe heel graag mee voor pakket nr. 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh leuke dingen hoor! Ik doe heel graag mee voor het pakketje met het boek over vogels. Ik ben gek op de Casterman boeken getekend door Alain GrƩe en dit heb ik nog niet in mijn verzameling zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, ik doe graag mee! En heb geen voorkeur. Ik ga alvast duimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Ingrid,
    Ik heb je blog pas een maand geleden ontdekt, dus ik ben nog even aan het inlezen, ben nu bij maart 2011; het schiet al op.
    Ik wil heel graag meedoen voor het 2e pakket, Alain GrƩe is geweldig en dit vogelboek heb ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe ook graag mee voor deze leuke retrokinderspulletjes :-) en ze zijn nog leerrijk ook, ideaal om te gebruiken in de klas.. En ook ik heb dit boek van Alain GrƩe nog niet in mijn verzameling. Dus bij deze is mijn kansje ook gewaagd.. Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het ziet er allemaal weer zo schattig uit, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee!! Enne niet alleen voor m'n kinderen hoor ;-)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Ingrid, wat een super leuke pakketjes heb je weer samengesteld en zo leuk dat je dat zomaar aan onbekende mensen weggeeft! Ik doe hƩƩƩl erg graag mee voor pakket nummer 1, alhoewel nummer 2 ook erg leuk is. Maar ik ben echt verliefd op konijntjes, vogels vind ik prachtige dieren, en ik kom eigenlijk altijd te laat; dus daarom wil ik graag mee doen voor pakket nummer 1! (; Liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk spul toch weer! Ik word er nu al vrolijk van, en als ik dan toch maar eens mee doe met een give-away ( je hoopt toch, en weet tegelijkertijd dat de kans om te winnen bijna nihil is..*proest*) dan graag pakketje 1. Mijn 4-jarige prinsesje is helemaal gek op cijfers ( ze leest zelfs de isbn-nummers hardop voor...) dus pakketje 1 zou heel welkom zijn!
    Fijne & rustige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke spulletjes, en gelukkig heb ik nog 3 (niet al te grote) kindjes hier thuis, dus mag ik zonder schaamte meedingen :)
    Pakketje 2 vind ik het leukst, maar het 1ste lijkt me ook wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja, graag zo'n vrolijk pakketje voor mijn jongens! Met de grijze maanden opkomst is het altijd leuk om weer eens een nieuw boekje er bij te kunnen pakken! Voorkeur gaat hier uit naar pakketje 2, als het lukt!
    Bedankt!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oe wat een leuke pakketjes! Het hele gezin Geniet houdt van spelen dus sluiten ons graag aan bij het rijtje gelukszoekers!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik hoop dat jij ook je spelende zelf terugvindt...
    ik (op mijn 50e) eindelijk wel, dus ik doe graag een keer mee.

    En nu ik hier toch ben wil ik even mijn complimenten maken voor je inspirerende blogs die uit het leven gegrepen zijn, om het zo maar eens te zeggen.

    Hartelijke groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een vrolijke pakketjes en wat fijn dat in jouw leven ook weer vrolijkheid is gekomen! Meneer P. boft maar met zo'n mooi mensenmens!
    Graag doe ik mee en wel met pakketje met het mooie rode tafelkleed met de poppetjes in een cirkel. Ik zie zo liggen op de ronde tafel in mijn kleutergroep!
    Maak er een mooie week van.
    Groetjes,
    Doesjka

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik sla maar eens een ronde over, ik heb al een paar keer post van je gehad! Vandaag een spelletje Elefun gespeeld met man- en zoonlief. Tranen gelachen! Heerlijk!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goeie quote! Ik waag een gokje op nr. 2....

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, mijn dochter zou niet kunnen kiezen. En daarna komt er nog een klein manneke aan. Oudste is geen spelletjes kind. Maar middelste wil alles leren dus pakket 1 zou ze leuk vinden ivm de klok, maar poesjes is ze ook dol op dus pakket 2 zou ook in de smaak vallen. Wanneer kunnen we jou ergens blij mee maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie wijze waarheid!
    Met drie kleine meisjes waag ik graag een kansje.
    Ik heb geen voorkeur want ik hou van leuke verrassingen.

    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  38. :) hier wordt ik heel erg blij van!!
    En ik zal eerlijk zijn; ik doe gewoon lekker voor mezelf mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ai Ai Ai...nu ben ik soms zo wijs om ook iets op te ruimen...en als ik dan naar de kringloop ga komt er "helaas" weer heel vaak vanalles mee terug ! ha ha
    Maar dit ziet er ook zo leuk ! Dus ach ik waag een kansje...voor mijn 2 meisjes en een beetje voor mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. o, wat leuk, wat leuk! ik ga voor het eerste setje, vanwege de poppetjeslap! wat is die mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat leuk! Ik doe graag mee!
    Voor pakketje 2, al ziet 1 er ook erg leuk uit..
    Nu duimen.. :)
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ook hier geen kindjes in huis maar toch waag ik heel graag nog es een kansje om zo'n leuk pakketje te winnen! Maakt me niet uit welkƩƩn, ze zien er beiden goed uit!

    Lieve groetjes, Sylvie
    (mi joya)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ook ik doe graag mee voor mijn kids. Mijn voorkeur gaat uit naar pakket 2... dit pakket zal zowel bij mijn dochtertje (knutsel
    boekje) als zoontje (vogel boek) in de smaak vallen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beide pakketjes zien er zo leuk uit! Maar ik denk dat nr 1 wat beter bij ons past. Groetjes Carolien!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Whoepiie!! Wat leuk! Ik doe graag mee. Heb zelf wel (nog) geen kinderen. Maar wel een stuk of 70 kindjes in de klas. Is dat ook goed? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Ingrid,
    Ik doe graag mee !

    Groetjes, Carla uit W.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik voel me een beetje een hebbert als ik weer ga meedoen,want ik heb al een wens van je gehad en een tekening onderweg, dus count me out... maareuh, heb je dat vogelboek misschien nog extra op voorraad? ;) Dit boek heb ik ook nog niet in mijn verzameling. Heb je deze schatten allemaal in Zeeland gevonden?? Goede winkels daar! En die quote is zoooo waar. Ik mag dan 33 zijn, in m'n hoofd (en gedrag eigenlijk ook..) ben ik nog kind hahaha
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een prachtige pakketjes.
    Ook mijn kinderen zijn groot.
    Maar leuke giveaway voor mezelf!
    Nummer 2 lijkt mij prachtig.
    Veel succes met opruimen.
    Fijne maandag morgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een leuke spulletjes, daar hou ik wel van!!
    ik doe mee!!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ooh geweldig wat een give away! Ik doe graag mee, voorkeuren voor pakketje heb ik niet, ze zien er allebei geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe graag mee! Beiden leuk, ik heb geen voorkeur. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. oh, zo leuke spulletjes...Ik ben helemaal gek van het 2e pakketje! Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe heel graag mee!! De kleinkinderen vinden boekjes uit de tijd van mama en papa super. Een voorkeur hebben we niet, dan blijft des te leuker. Fijne week nog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Ingrid, ik wil wel weer eens een gokje wagen op je mooie blog, want ik ben nou eenmaal gek op vrolijke gekleurde spulletjes! Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk hoor! Ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. (Ik doe niet mee, daarom tussen haakjes, maar ik zag foto 2 en ik heb de puzzel, de voorkant van het Alain GrƩe boek (vond ik in de kringloop, durf niet te denken wat er met de rest van het boek is gebeurd) en heb ook de plastic popjes (die kreeg ik van Mireille van LifeStuff). En ik heb niet eens kinderen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Beste Ingrid, ik doe graag mee met de verloting, ik ben namelijk enorm fan van alain GreƩ, waar ik al wat boeken van heb verzameld, maar deze fijne van vogels, heb ik nog niet. Heerlijke spullen, bijna jammer dat je ze weg gaat doen. Sabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oohhh... ik wil ook proberen om zo'n pakketje te winnen.
    Allebei zijn ze even leuk en ik weet zeker dat mijn kinderen (3 kleine guitjes) er heel blij mee zullen zijn.
    ik duimmmmmmmmmmmmmmmm..........................

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Voor jou...


    Author: Ella Higginson

    I know a place where the sun is like gold,
    And the cherry blooms burst with snow,
    And down underneath is the loveliest nook,
    Where the four-leaf clovers grow.

    One leaf is for HOPE, and one is for FAITH,
    And one is for LOVE, you know,
    And GOD put another in for LUCK --
    If you search, you will find where they grow.

    But you must have HOPE, and you must have FAITH,
    You must LOVE and be strong -- and so --
    If you work, if you wait, you will find the place
    Where the four-leaf clovers grow.

    Ik lees je blog graag. Je inspireert me. Ik ben net begonnen met bloggen . Het is heerlijk om mooie dingen te maken en ze te kunnen delen met mensen die het snappen. Ik heb "al" 4 volgers, maar ben daar ook al heel blij mee.

    Ik vind je pakketten erg leuk! Mijn kindjes zullen er erg blij mee zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, maar met de tweede zou ik ook heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)