zondag 25 september 2011

Little th-ings that brightened up my day (own collection)#2


vandaag
las Jane het boekje
het klavertje 4 in de tuin..
(wat een heerlijke plek)

zocht ik wat dozen uit
waar al deze Dingetjes uit tevoorschijn kwamen..
fietsten P en ik een rondje door het bos
aten we samen in de tuin
terwijl de zon onderging
het was werkelijk een happy day
vandaag
maakte ik een lijstje 
om niks te vergeten morgen
als ik morgen mijn laatste spullen 
uit Driewegen ga halen..


Succes met de Dingen
-tot dinsdag-

9 opmerkingen:

  1. Nee, jij succes...morgen en NIETS vergeten hoor...en neem je tijd om nog even afscheid te nemen van je vorige hoofdstuk...dan kan je vol overtuiging echt aan het volgende hoofdstuk werken -X- tot dinsdag...na mijn werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes morgen, nog één ritje om de laatste spullen te gaan halen van wat eens je vertrouwde plek was, lijkt me best lastig.
    Ik lees je dinsdag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Emotioneel toch wel, denk ik zo, dus veel sterkte morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes, en zwaai nog eens namens mij naar de Princess of Threeways.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dingen..... ik moest bij het zien van de foto's opeens heel even aan die tentoonstelling in de Kunsthal denken: Pet's Marktplaats. Heb je die toevallig gezien? http://www.kunsthal.nl/22-688-Pets_Marktplaats_.html Bizarre hoeveelheid 'dingen'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige spulletjes, zo vrolijk! Heel veel sterkte vandaag! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Afscheid nemen is nooit makkelijk, sterkte!
    Groetjes, Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes vandaag (als je dit nog leest van te voren)! Dankjewel voor de heerlijke post die ik vorige week van je kreeg! De visjes hangen aan de trapleuning (vrolijk!!) en werden helemaal blij ontvangen door m'n dametjes. Wat lief dat je er ook nog van die leuke, schattige plaatjes bij deed! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zal best een moeilijk dagje zijn vandaag..............sterkte, ik denk aan je!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)