donderdag 29 september 2011

Home Sweet Home#1


nu weet ik natuurlijk wel dat
"Home is where the heart is"
en dat je overal thuis kan zijn
en dat spullen er uiteindelijk niet toe doen
maar 
na 6 maanden geleefd te hebben
op verschillende plekken
uit een paar koffers
ben ik nu
na een soort van zenuwslopende week
(het gaat wel door, oh nee toch weer niet of..)
ben ik nu bijzonder
Werkelijk Bijzonder Blij
om te kunnen zeggen
dat 
ik een prachtig huisje heb
in de binnenstad van Zutphen
een gerenoveerd huisje uit 1621


ongeveer op de plek waar in de 15de eeuw
een vrouwenklooster met grote kruidentuin stond
en ik weet het zeker
toen P en ik gisteren door de ramen van het huisje
naar binnengluurde (ik heb nog geen sleutel)
ik de nonnen zachtjes hoorde zingen..

49 opmerkingen:

  1. Kijk, dat zijn de goede berichten! Van harte gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat het snel als een echt nest voelt!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat fijn, eindelijk weer een eigen plek. Om tot rust te komen, alles weer eens op een rijtje te zetten en vanuit deze eigen plek te zien en te beslissen hoe het leven verder zal verlopen. Van harte gefeliciteerd en drink er samen met P maar een goed glas wijn op!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Ingrid, wat geweldig goed nieuws voor jou, ik gun je het van harte, en dan zo'n mooi oud huisje, echt wauw. Geniet ervan!
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een snoepje!!! Gefeliciteerd. Ik verheug me nu al op alle opknap en inricht blogjes, heerlijk.
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen heeft een thuis nodig, blij dat je er één gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, gefeliciteerd! Straks eindelijk weer een eigen stekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Hoop dat dit huis snel als thuis gaat voelen, zal vast ziet er geweldig uit van buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn Ingrid! heerlijk.
    Wens je veel goeds toe met je nieuwe leven in dat mooie huisje, je verdient het!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je heel snel weer een eigen thuis hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joehoe, wat heerlijk een eigen stek! En dan ook nog eens een huisje met enorm veel geschiedenis! Veel woonplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat fijn!! maar..wie is nou toch P? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!Wat een prachtig oud huisje, net wat voor jou. Veel plezier bij het uitpakken en inrichten. Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een geweldig leuk, lief, schattig huis. Heel erg gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je je hier heel snel zult thuisvoelen.
    Groetjes van Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh wat leuk en fijn voor je! Eindelijk je eigen plekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, en veel succes met het uitpakken van al je spullen. Maak er iets mooi's van
    groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe plekje. knufz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. It looks beautiful, nice to have a place called home.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super een eigen huisje......gefeliciteerd!Wordt vast weer heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Zutphen is een erg leuke stad, ik hoop dat je er gelukkig wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ingrid,

    Het is even een tijdje geleden, dat ik bij je op blogbezoek ben geweest. Maar wat ontzettend fijn, dat je een lekker huisje hebt! Heel veel plezier en geluk :)!

    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  21. :) GEFELICIFLAPPERT!!! Geweldig voor je!
    -x- Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat heerlijk! Daarom is het natuurlijk van dat mooie weer nu, omdat jij van die zonnige berichten hebt!

    Geniet van je nieuwe stek, krijg je al snel de sleutel?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn, ziet er nu al uit als een echt Ing- things huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! wat super voor je! Eindelijk een je eigen plekje. Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat aankleden!
    Heel veel plezier en succes ermee!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat fijn! Eindelijk een plekje voor jezelf =)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Ingrid.
    Kwam via via op je blog. En fijn om er zo even over heen te surfen. Mooie teksten en afwisselende posts.
    Ik ga je volger worden.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Ingrid,
    Gefeliciteerd met je nieuwe stekje, heerlijk voor je en nu maar hopen dat heel snel een vertrouwd thuis wordt. Maar als ik de foto zo zie komt dat vast goed .....leuk zo'n oud huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoezee! En gefeliciteerd! En wat een mooie plekje heb je gevonden!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, dat ziet er mooi uit. En wat een heerlijk vooruitzicht om straks weer een eigen plek te hebben. Het is dan wel niet aan zee maar aan de IJssel is het ook prachtig. Ik woon een stukje verderop ... in Deventer.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe stulpje!!
    Dat het heel snel als 'thuis' mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, dat ziet er mooi uit! Ik weet zeker dat het nog mooier wordt nadat je er je thuis van hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. 'T liekt me mooi om deur die rehmen nehr buuten te kieken. Weet niet hoe Zutphens klinkt... kan alleen maar Zeeuws: Van harte met je nieuwe plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een tref, dat huis aan jij horen gewoon bij elkaar, dat kan niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ben nu al benieuwd naar alle berichten en foto's die komen gaan ............ Wat fijn dat je weer een eigen dak boven je hoofd hebt. Veel geluk in Zutphen. Groet, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk huisje! Je zal je er helemaal thuis gaan voelen hoor! Hoe krijg je zo'n mooi plekje gevonden?

    Zeeuwse groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd! wat fantastisch voor je! wens je een prachtige thuis in dit mooie huisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jippiejippie!!! Gefeliciteerd, Ingrid, maak er gauw iets moois van...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wow dit is prachtig nieuws, koester het ....

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat klinkt goed, dat klinkt heel goed! Heel veel geluk op je nieuwe stekkie.

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)