zaterdag 24 september 2011

Dust bunny and a little shop..


de laatste tijd ben ik op verkenning uit
ik ontdek nieuwe plekken,
verdwaal regelmatig,
pluis (voor mij) nieuwe kringloopwinkels uit,
zoek de beste plek om cappucino te drinken
en ontdek leuke kleine winkeltjes..


zo ook deze in Zutphen
ik kocht er het vaatdoekje met de boom
maar het had evengoed een tas vol kunnen zijn:
mooi papier, sieraden, vogeltjes, jurken,
gekke plastic dingetjes,  de uilentas van de eerste foto,
noem maar op.. 
bovendien een bijzonder aardige eigenaresse
met een vriendelijke lach..


gisteren werd er gevraagd
waar je het vaatdoekje kon kopen
maar ik  had geen idee hoe deze winkel heette
ben vandaag speciaal naar Zutphen gegaan
 ok...
ook om koffie te drinken met P
en om me in te schrijven voor een huisje,
en kocht een paar extra doekjes
die ik nu ter ruil aanbied


ik heb er 3
ook nog een groene
maar die liet zich slecht fotograferen
dus als je wil ruilen
laat dan even een reactie achter
als er meer dan 3 zijn
kies ik willekeurig

(if you like to swap one of these
no matter what you send me
please leave a reaction)

-xxxx-

14 opmerkingen:

  1. De zwarte! voor bij de eettafelstoelen ;-)

    (aiaiai, die capu van de vorige ruil staat nog open... dus hoe kan ik nu zonder het schaamrood op de kaken er een 2de kopje bij aanbieden?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die doekjes... passen heel mooi in onze keuken!
    Hoop voor je dat het wat gaat worden met je nieuwe huis... spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag zo'n vaatdoekje, de kleur maakt niet uit, ze zijn zo mooi. Succes met je huizenjacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja lief is ze, de mevrouw van de Kleine Parade. Lief en dapper! En Zutphen is een heerlijke plaats. Nam je koffie bij Driekant? Lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a great owl! have a beautiful Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdjes!! Zo eentje zou hier ook niet misstaan ;-)) En een winkel om te onthouden zo te zien...
    Succes met de huisjesjacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG en ruilen altijd..ik ben aan het broeden wat leuk is...ik denk iets voor je nieuwe woning die hopelijk eraan komt..en dat winkeltje is om te onthouden...hihihih niet dat ik daar snel zal komen...maar je weet maar nooit!
    Succes met je zoektocht...dikke kus Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, leuk! Ik wil wel ruilen!
    Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil wel ruilen met....zie mijn mail aan jou.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je nog terug bent gegaan naar Zutphen. Fijn dat ik nu weet waar ik die geweldige doekjes kan kopen, heb ik meteen een goed excuus om weer eens die kant op te gaan. Dank voor de naam van de winkel en nog een fijne zondag!
    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk! Jammer dat ik niets te ruilen heb.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, wauw! Ruilen voor een gevilte appel-zonder-beurse-plekken-beurs?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zijn gewoon TE leuk!! Ik zou graag met je willen ruilen (ik moet alleen nog even bedenken met wat...maar dat komt wel goed) Half oktober verhuis ik (na een zeer turbulente periode) naar een nieuw huisje...en daar zou zo'n vaatdoekje niet misstaan ;) De zwarte vind ik erg mooi, maar ik hou ook erg van groen....ofja...eigenlijk zijn ze in alle kleuren mooi geloof ik :)
    Heel veel succes met verhuizen! (en dat winkeladresje ga ik even goed onthouden)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is inderdaad een hele leuke winkel, piepklein en stampvol, net een schatkamer!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)