woensdag 14 september 2011

Wishing on a star (and maybe Bambi..)


het was een prachtige avond
helder, herfstachtig fris
we (P en ik) wandelden door een bos,
(ik recht uit de Zeeuwse polder
vind dat nogal romantisch..)
zagen herten op een veld
(ik denk dat het Bambi was
maar helemaal zeker weten doe ik het niet)
we dronken koffie in de tuin
en staarden naar de sterrenhemel
de maan scheen door de bomen
we filosofeerden wat over de Dingen
en 
(het moet niet veel gekker worden)
ik zag een vallende ster..
nu weet ik het zeker
na al die krakende akelige geluiden
van de afgelopen maanden...


en de toon is op het moment Mooi & Zuiver
ik denk dat als ik heel goed zou luisteren
ik de violen zou horen
echt waar
(en eindelijk..)

nb. je snapt waarschijnlijk wel wat 
ik gewenst heb, nadat ik de ster zag vallen:
(ik begrijp dat  ze leefden nog lang en gelukkig
wat veel gevraagd is)
maar
mag het nog even Zo blijven..graag?

13 opmerkingen:

  1. Och, wat is veel gevraagd. Als het stukje "ze leefden gelukkig" al uitkomt is dat toch ook heel mooi. Ik gun het je van harte!

    groeten, Netje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, het is je zo gegund!!!! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,mooi,mooi!!! het is je gegund...geniet ervan!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en bijzonder! Ik wens het met je mee en dan het lang en gelukkig gedeelte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk mag je dat wensen! Dan wens ik dat we nog lang en gelukkig met je mee mogen genieten.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens dat al jouw wensen uitkomen. Je verdient het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, moooooi!!!!
    Tuurlijk was het Bambi, kan niet anders!
    Maarre, een onbescheiden vraagje: mag ik dat plaatje van dat dametje met harp? kspaardatsoortdingen...
    En ik stuur je wat leuks terug - moet nog even wat zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)