maandag 3 januari 2011

Crafting, crazy ideas and cooking..

met de kerst kreeg ik een aantal bijzonder
leuke kadootjes, zo kreeg ik
van meneer de Boer dit boek:
-hij heeft goed opgelet-
Meet me at mike's van Pip Lincolne
(van de gelijknamige en bijzonder leuke blog)
Er staan allerlei feestelijke projecten in
 van verschillende crafters, echt een
aanrader ~te kopen via Amazon~

ook kreeg ik dit Cahier d'idees Folles
van la Marelle,  ideeën genoeg
maar ik schrijf altijd alles op losse papiertjes
die ik dan vervolgens weer Nergens kan vinden
terwijl ik Zeker wist..

maar het meeste schrijf ik op de achterkant
van een kladblok, wat ik meteen maar als muismat
gebruik, want die raak je niet zo snel kwijt..
er staat zoveel op dat ik er zelf ook
geen wijs meer uitkan..
goed voornemen is (ha) Het Schrift..
(schrfiten van la Marelle zijn online o.a te koop bij

van Judith kreeg ik het kookboek
Home Made van Yvette van Boven
ik ben niet zo'n improvisatie kok,
en dus dol op kookboeken, kan ik gewoon doen
wat er staat..
Het boek is prachtig vormgegeven
en er staan heerlijke dingen in
dus Schort aan en Koken..

Sterkte allen op de eerste Werk-Maandag
van het jaar!

nb.1 als ik na deze 'reclame' post
geen aanbieding krijg om wasmiddelen of iets dergelijks
aan te prijzen op tv, weet ik het ook niet meer.. (ha)

nb.2 @ Suus geniet, wat leuk een Paludan boek in het Deens
mail me even, dan kunnen we Ruilen!

6 opmerkingen:

  1. Lovely Australian book to start with!

    Love books for Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen allemaal. Heerlijk om dingen te krijgen die helemaal bij jou passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat eerste boek 'meet me at mike's' ziet er alleen al aan de kaft geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een fijne kadootjes zeg, jij bent echt verwend!
    Het boek home mode van Yvette is geweldig, na de kerstboswandeling aten we haar scones, mjam en haar chewy chocoladerozijnen brownies zijn fenomenaal.
    Pst. wat een mooie ouderwetse draaistempel heb jij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, echt fijne cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The books look great but the show stopper was your orange teapot cup I'm in love with it!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)