zondag 17 oktober 2010

de dingen van deze zondag

weer: zonnig en fris
liedje: after the storm -Mumford and sons
boek: het Winterpaleis - John Boyne
Leuk groen Project: de Deken van Roos

vondst: theepot met kopjes 
plan: opruimen
stoere doorzetter: mijn dochter Judith (21 jaar!)
haar bedrijf is ER na een lange voorbereiding,
reclame: Les bij Haar!
(trotse moeder spreekt)

tekeningen: Alain Grée
vogel: zwaluw
inspiratie: Lis Paludan

materiaal: wol
project: kinderslofjes haken (foto volgt)
gezocht: vintage buro -voor m'n Opgeruimde kantoor)
ruil: de weekend wens wil ik graag ruilen met
Cornelie en Patricia (mail me even als je wil)
knutselen (give -away) : woensdag verloot ik de lapjes

-zonnige zondag-
-x-

10 opmerkingen:

  1. Dank voor je leuke zondag-'things' én het linkje naar mijn (d)ecodeken. Jouw wol is inmiddels helemaal opgehaakt ;-( Kijk maar bij de nieuwe foto's. Bedankje + postzegels gaan vandaag hier de deur uit.

    Sunny Sunday to you too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke zondagse dingen! ik lees ze nog in pyjama maar krijg spontaan zin om aan te kleden en van alles te ondernemen, dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om hier weer te kijken op deze zondag, terwijl ik net op het punt sta om op mijn blog iets te plaatsen over gisteren. Intussen luisterend naar 'A tribute to the pirate stations', geweldige muziek.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha trotse moeder, wat een heerlijke dingen!
    Ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een geweldige blog heb je zeg! Fantastisch....ik kan uren rondstruinen en inspiratie op doen! Dank....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah, thomas servies! Ze hebben voor ongeveer eeuwig deze vormgeving gehanteerd, met telkens andere motiefjes.
    Ik heb van deze een dekschaal, dit motief is ook in blauw gemaakt en ik heb ook beige/bruine motiefjes gezien (en laten staan, mijn nest geraakt echt te vol ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat knap van je dochter. Ik ben even oud, kan me niet voorstellen dat ik nu al hetzelfde bereikt zou hebben. :) Heel leuke blogpost en je hebt alvast goede muzieksmaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingrid (punky wunky)17 oktober 2010 om 22:01

    Wat een mooie dingen weer. Vind de kaart van het breiende meisje heel mooi :} En toch een mooie theepot gevonden op de rommelmarkt?? Veel plezoer met het opknappen van je nieuwe werkkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ingrid (punky wunky)17 oktober 2010 om 22:02

    Plezier bedoel ik natuurlijk, best lastig dat typen.....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)