zaterdag 10 juli 2010

Neem me mee..






Overal hier in huis liggen gehaakte en gebreide dekens
gevonden op rommelmarkten
ik weet ook wel dat je een deken niet zielig kunt vinden
maar al dat werk,dat weet ik omdat ik ze zelf ook haak,
de liefde, de gedachten tijdens het werk,
en dan afgedankt, verloren tussen de rommel,
ze roepen gewoon; neem me mee..
we hebben best veel kamers
en tuinstoelen..
maar een keer moet het stoppen,
genoeg is genoeg,
dan moet ik de dekens laten liggen
tussen de troep, dan moet ik mijn hoofd omdraaien, weglopen,
en doen alsof ik ze niet zag..
(och hemel)
Fijn weekend x

2 opmerkingen:

  1. Oei oei, dat zal niet meevallen. Ik vind trouwens dat 'jurkje'aan het hangertje prachtig,wat is dat ?

    Ingrid,(nog steeds alsof ik naar mezelf schrijf)ik heb een klein gebaar voor je. Ik hoop dat je het leuk vind.
    Kijk maar even op mijn site.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice look, and its looks like my home and photgraphs!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)